Leuke sinterklaas!

We hebben het heel leuk gehad met sinterklaas, de kinderen zijn onwijs verwend en wij ook!

De buren zouden om 5 uur hard kloppen en dan zou de zak voor de deur staan.
We waren aan het zingen en Feline ook nog eens aan het dansen en ze was zo druk dat ze het niet eens doorhad hahaha.
Toen we naar de deur liepen en ze een hele grote zak zag staan keek ze heel verbaasd en zei OHHHHH.
Toen dus uit gaan pakken, was echt heel erg leuk!

En de nacht erna was bagger, ik heb 2 uur met Gijs rond gelopen, zit zo vol en kan niet slapen door t slijm dat hij ophoest en er niet helemaal uit komt. En de dokter zegt dat het gewoon een virus is en vanzelf over gaat. Maar ja ik ben nu al wel weer 1 week 's nachts steeds bezig. En nu werd Feline ook nog eens wakker om half 6....
Dus ik zit nu beneden, Gijs ligt dus eindelijk te slapen, het lukte Dennis hem stil te krijgen. En nu zitten we met Feline beneden. En we moeten nog mijn zus helpen verhuizen, nou ik wil maar 1 ding......

SLAPEN!

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ook hier een onrustige slaper gehad.
Het in slaap komen ging niet zo makkelijk, huilen en piepen!
Om ff na 12u begon Lindy weer te huilen. Eerst maar even laten gaan, maar helaas ging het niet over. Toen uiteindelijk maar even bij me in bed genomen en is ze (ouderwets) op m'n borst/buik in slaap gevallen. Heel voorzichtig daarna weer in bed gelegd en half 7 was ze weer wakker.

De sint heeft dus nogal wat indruk gemaakt. Nou ja, de sint heeft ze niet gezien maar de pakjesavond...
Het was wel een leuke maar drukke avond, door nichtje die behoorlijk druk werd toen de piet bijna op de deur zou kloppen. Maar ach, hoort er bij :)

Sammie

Ps...hopelijk kan je vanmiddag nog wat slapen..!!

hoi Maris,

leuk hè die verbaasde koppies bij de pakjesavond! Hier ook zo één haha.
Maar balen zeg dat je dan zo'n onrustige nacht erachteraan hebt. Ik hoop dat het virus snel minder wordt bij Gijs en dat je weer een beetje nachtrust terug krijgt. Hier overigens ook een kleine die helemaal dichtzit en dus slecht slaapt en drinkt...zal de tijd van het jaar wel zijn.

Jij succes vandaag met het verhuizen van je zus en ik duim voor je dat vanacht beter zal gaan!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan