Leuke site geboortekaartjes tips?

Hey meiden,

Weten jullie site's met leuke geboortekaartjes??
Ben flink aan het zoeken maar ben nog geen 1 kaartje tegengekomen waarvan ik denk Ja dat gaat hem worden.

Liefs Stefanie

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=geboortekaartjes&meta=&aq=f&oq=

hier staan allemaal sites met geboorte kaartjes.
gewoon even gegoogled.

ik denk dat we een foto geboorte kaartje laten maken, met nathalia en de nieuwe baby ofzo.
heb me er nog niet in verdiept :p

wil zowieso wel een gedichtje uit naam van nathalia erbij zetten.

ook geven wij iedereen weer een geboorte kado-tje.
hebben we bij nathalia ook gedaan. en iedereen heeft hem nu nog :D

succes met je keuzes :D

liefs, do

wij gaan trouwens zoietso weer naar vlaardingen (rotterdam) daar hebben we bij nathalia ook de kaartjes besteld. heel goede service daar.
daar halen we dan weer de mappen op, tegen die tijd en kunnen we een leuke uitzoeken.

Ahhh wis ik alles....... Had een heel stuk getypt

Wij hebben het kaartje voor Demi bij planet cards besteld. Goede service niet duur! Kijk op www.actiepagina.nl/kortingcodes voor aanbiedingen, scheelde bij ons 35 euro.

Kunt kaartje helemaal naar je eigen smaak maken, wij hadden 2 foto's. Binnekant foto met jordy en mijn dikke buik. Op de voorkant Demi haar voetjes in mijn handen. Foto's zijn gewoon met ons simpele toestel gemaakt en hebben evengoed ,mooie foto's gekregen.

Vergeet wel niet dat pasgeboren kindjes vaak niet 'mooi' zijn. Of dat je geen leuke foto kan knippen..... Met een spoed bevalling in het ziekenhuis ofzo is het misschien zelfs niet mogelijk om de foto te krijgen die je graag gemaakt had.

Zorg dus voor een reserve foto die geplaatst kan worden! Wij hadden het kaartje klaar met een andere foto en na de geboorte hadden we dus wel een mooie foto geknipt en heb die toen nog veranderd!

Veel plezier en succes ermee, trouwens je hoeft er niet creatief voor te zijn want dat ben ik ook niet!

Gr

Hoi,
Wij hebben het kaartje van Lot besteld bij www.baby-cards.nl, heel veel keus en niet duur. Die van Bo bij angeliquelemmens.nl (superduur en ook mooi, maar achteraf zou ik het bij haar nooit meer bestellen).
Op geboortekaartjes.startpagina.nl staan superveel sites.... daar moet wat tussen zitten.
Succes, ik weet hoe moeilijk het kan zijn!
Groetjes, Noor

wij hebben de kaartjes besteld bij drukkerij gilles hassing in amsterdam.het is een kaartje van family cards die heel erg goed aansluit bij het kaartje van nicky.er komt een gedichtje in uit naam van Nicky.

Ons kaartje voor Job kwam vandaan via internet bij: www.geboortekaartjesidee.nl (Om precies te zijn de kaart met de foto van een 3D echo van job...)

En wij hadden hele leuke originele gezien op www.buskaartje.nl (wel iets prijziger...)

Succes ermee!

Liefs, Marieke

via flavourites.nl en dan naar baby, en vervolgens naar geboortekaartjes. Je hebt heel veel keus uit verschillende pagina's en stijlen. Dus niet de standaardboeken, maar vaak wel iets duurder.
Succes met kiezen!

Terug
Bovenaan