Leuke site gevonden met gepersonaliseerde babyspullen(dreumes spullen)

A

Anoniem

Guest
Ik kwam via google op de site van koter kado .Hier hebben ze echt leuke hebbendingetjes op staan zelf ga ik voor de kerst muts met naam lijkt me leuk om een foto van Dean te maken met kerstmuts  met zijn eigen naam erop.We gaan   30 november naar disneyland parijs dan is alles al in kerst sfeer dus het enige wat me dan nog rest is een leuke foto maken en deze dan als kerstkaart versturen.

groetjes Chantal mv Dean

Leuk idee! Goh ja kerst... Ik heb vorig jaar nog gewone kaartjes gestuurd maar wilde dit jaar iets speciaals doen met een eigen foto. Daar moet maar eens over nagedacht worden idd; nog even en het is 'al' november! Pff... op zoek naar inspiratie... Misschien in het tuincentrum waar alles al in kerstsfeer is?
Koter kado is voor mij wel bekend. Ik heb een abbo op Ouders van Nu en kijk ook altijd naar de advertenties daarin. Als er iets interessants bij zit kijk ik er altijd eens aar. Zelf vind ik ook een erg leuke site goodmoodkid punt nl, errug mooie kleertjes ala simplycolors alleen andere kleuren, niet zo fel.
Groetjes.

Terug
Bovenaan