leuke site voor babyslofjes gezocht

hoi,

ik ben op zoek naar leuke slofjes voor mijn dochtertje.
Ik heb 2 paar van roosjes,eu. Die vond ik erg leuk, maar die zijn nu echt te klein aan het worden. De levertijd bij roosjes is 5-6 weken inmiddels en daar wil ik niet op wachten.
Mijn schoonzus heeft vreselijk leuke schoentjes/slofjes van Teva Logan. Maar maat L (de grootste) schijnt tot maximaal 11 cm te verstellen te zijn. De voetjes van mijn dochter zijn nu 11 cm dus dat is wat te krap denk ik.
Weet iemand nog een leuke site?
Ik heb ook hele leuke gezien van Pololo maar die zijn er niet in de juiste maat!

groeten Elke

Bij veel schoenwinkels hebben ze ook van die slofjes die al harder zijn als een echte slof maar flexibeler als een schoen zeg maar.
Maar ik denk dat je dan toch het beste zelf naar een schoenwinkel kan gaan voor de goede maat.
Suc6 met zoeken!

Opeens schiet me de site: kleine voetjes te binnen.
Ze hebben sloffen die passen tot 4 jaar en zijn niet van de stoffen slofjes maar van leer!
Ik vind/vond ze geweldig!
Misschien is dat iets?

Ik heb schoentjes van Shoesme (www.shoesme.nl) Is echt tussen slofjes en schoentjes in en ze hebben echt hele leuke collecties, heb al 2 paar gekocht! hahaha!
Op de site staat nu nog de wintercollectie maar de zomercollectie staat al in de winkels!
Je kan op de site ook de verkoopunten zien!
Bij Dolcis verkopen ze ook wel wat van dit soort schoentjes, verder moet je gewoon bij de kleinste maatjes in kinderschoenenwinkels kijken daar staan meestal ook wel slof-schoentjes tussen!

Liefs L81

Hoi Elke,

Bij www.baby-schoenen hebben ze schoenen, maar nog erg aanvoelen als slofjes.
En ik heb pas weer  slofjes besteld bij roosjes en nu waren ze heel snel binnen.

Groetjes

Terug
Bovenaan