leuke site: wat kosten luiers.nl

hallo allemaal

ik heb een leuke site ondekt www.watkostenluiers.nl  er is een overzicht wat de luiers per stuk kosten van welk merk en als je je aanmeld krijg je een e mail als er zich interessante aanbiedingen voordoen.

groetjes nancy
 
Hoi,
Zijn inderdaad makkelijke sites om een overzicht van alle aanbiedingen te hebben. Je moet alleen wel heel goed opletten op de hoeveelheid luiers die er dan in zo'n pak zitten. Vooral pampers heeft er een handje van dan minder luiers in de actieverpakking te doen.
Het beste is om per stuk te berekenen. Ik koop op dit moment al mijn luiers bij de Little. Ik weet het ja ....de Little. ze bevallen mij erg goed, zijn goedkoop en een draagtijd van 12-13 uur kunnen ze aan. (s'nachts hoor).
Groetjes Thessa
 
Hoi

Bedankt voor de tip!! Ik ben onlangs al overgestapt op kruidvat eigenmerk voeding ( wat mij trouwens erg goed bevalt ), en het scheelt ook nog eens in de portomonee!! Ook op luiers valt er te bezuinigen, dus alle mama's we houden nog is geld over

Groetjes Essie
 
De site www.watkostenluiers.nl is niet meer uptodate. Daar kwam ik gisteren achter in de winkel. Een werkneemster vertelde dat het aantal luiers + de prijs is veranderd van vele merken.
De bumblies van plusmarkt bijv: er zaten normaal 62 luiers in een pak voor 7-19 kilogram voor 9,99 nu zitten er nog 43 luiers in  voor 7,49.
 
Hoi Taatje,
Ja ik ben weer dom geweest en dat meerdere keren in een bericht. Natuurlijk bedoel ik de Lidle of hoe je het dan ook schrijft. Ik heb even onder de tafel van schaamte gezeten hoor voordat ik dit schreef.
 
Terug
Bovenaan