Leuke, stoere meidennaam gezocht?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik dacht er zijn nog niet genoeg dicussies over namen dus die van mij kan er ook nog wel bij he?

We hebben al een hele stoere jongensnaam (redelijk nederlands) maar die meidennaam wil niet echt vlotten... wat manlief leuk vind, vind ik niet leuk... en andersom!
Oh ja het is ons eerste kindje en 1 ding is zeker: het mag niet beginnen met een S...
Mijn naam is namelijk met een S en die van mijn mannetje ook!

Alle ideetjes zijn dus welkom!

Liefs Sabina

ik vind Iris wel stoer!
blijft lastig hoor
mijn zusje is heel stoer en die heet Anneke

Ik weet ook geen meisjesnaam meer, we hebben nu een Hanneke en een Wieteke, maar ik ben uitgefantaseerd, dus als je nog leuke ideeen hebt die erbij passen!

groetjes
Klarie

Hoi Sabina,

Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Wij willen ook een stoere, maar natuurlijk ook een leuke meisjesnaam. Helaas vind ik heel veel namen leuk, maar mijn man vind deze allemaal niet leuk !! Hier is mijn lijstje, misschien heb je er iets aan:

Bo (zo heet m'n dochter, dit is natuurlijk de leukste naam, ha ha)
Nova
Mila
Moa
Mya
Floor
Juul
Cato/ Caro
Fee
Bloem
Mex

Ik vind persoonlijk Sjors, Storm of Saar ook heel leuk, maar ja deze beginnen met een S.

Als jij nog leuke suggesties heb, hoor ik het graag. Geldt ook voor jongensnaam, overigens. Daar komen we ook niet uit!

Succes,
Doornroosje

Hoi hoi,

Alvast erg bedankt!

Lieveklarie: Lobke, Tjitske?

Ik vind het erg lastig, ik had met onze jongensnaam meteen een "klik" maar meidennaam nog steeds niet, dus dames, alle leuke, stoere meidennamen zijn ontzettend welkom!

Liefs Sabina

Onze dochter heet Iris, en dat is hele stoere meid! Verder vind ik Noa of Roos ook wel stoer klinken. Stef ook, maar dan zit je weer met die S he?? Kun je natuurlijk wel eventueel oplossen door een tweede naam te geven met een andere letter. Zie je bij post toch aan wie het precies geadresseerd is....

He hoi

Blijft moeilijk he die namen:
Nou hier mijn aandeel.

Maud (zo heet mijn dochtertje)
Bo
Anne
Isa
Tess
Roos
Noor
Evi
Britt
Demi
Anouk
Nina
Iris
Lott

Nou misschien heb je er wat aan, ben erg benieuwd wat je keuze is.

Greetz

Hoi!
Wij hebben onze dochter de naam Yara gegeven. Vinden wij erg mooi en stoer! Het is dan ook een stoer bijdehand 2 jarig meisje haha...Ik ben nu ruim 29 weken zwanger van de tweede en mocht dit een meisje zijn noemen we haar Yente. Vind ik een lieve naam. Verder vind ik Fenna, Indy, Marly, Jasmijn ook erg mooi. Mijn inspiratie is nu ook een beetje op haha moeilijk hoor een naam vinden, het is zo persoonlijk!
Succes ermee!
Liefs Jess

Terug
Bovenaan