Hallo, bedankt voor jullie reacties!
Ik had gister al op internet zitten zoeken maar toen niets gevonden, net nog even gezocht en toch nog wel wat tegen gekomen, voor alle anderen die ook nog zoiets zoeken:
STOER (heel groot)
ik word grote broer (heel klein)
nu al stoer,
maar straks ook
grote broer
straks ben ik niet meer in mijn
(plaatje van een eendje)
Sterk en Stoer
dat moet als grote broer
BIG BROTHER
IS IN THE HOUSE
omdat mama met papa wilde spelen
moet ik straks al mijn speelgoed delen
(vind ik persoonlijk een beetje ranzig)
geef papa en mama maar een kusje,
want ik krijg een broertje of zusje
En voor degenen die het al meerdere keren gezien hebben misschien het volgende:
mama is zwanger en ik krijg een stom t-shirt!
straks ben ik niet meer in mijn
(afbeelding van een eendje)
vanaf juni moet ik alles delen,
en kan ik altijd met iemand spelen
Nou, al weer een hoop ideeën, wij doen waarschijnlijk de eerste.Ik vind het wel leuk als het dan even duurt voordat ze de kleine lettertjes lezen.
Bij de eerste hadden we een klein jute sinterklaaszakje met een gedicht gegeven aan de fam met daarin voor ieder een pakje met mini sokjes en een echo foto in een kaartje geplakt. In de tekst van het gedichtje stond iets in de trant van dat het zo gek was omdat sint al geweest was (we hadden 5 dec de test gedaan en met kerst verteld) en hoe verder het gedicht gelezen werd, hoe meer dubbelzinnigheid erin kwam. bij de sokjes hadden we dan gezet: maar volgend jaar, is er iemand voor dit paar (dit waren dan gelijk de 2 laatste zinnen van het gedicht. Was erg leuk, omdat ze tijdens het gedicht steeds meer dachten dat ik zwanger was, maar het natuurlijk niet zeker wisten dus heel gauw verder wilden lezen!