leuke tijd om uitgerekend te zijn...

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Wat lijkt jullie een leuke tijd om uitgerekend te zijn en wanneer zou jij het dus leuk vinden om de verjaardag van je kindje te vieren?

Ik heb zelf zoiets van: ik ben al lang blij als ik zwanger ben! Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wanneer ik uitgerekend ben. Toen ik net stopte met de pil zag mijn uitgerekende tijd (als ik zwanger zou zijn) in december, maar dat leek me toch niet zo gezellig....

Ik ben zelf midden jullie jarig en dat is midden in de zomervakantie. Toen ik klein was vond ik dat absoluut niet leuk. Ik denk dat het dus best invloed kan hebben op een kindje.

Nu ik dit zo opschrijf  vind ik wel dat ik een beetje rare ideeën erop nahoud..hahahaha...ach, een beetje fantaseren over een kindje is toch wel leuk vind ik.  

Groetjes, Tessje.  

Hoi Tessje,

Ik heb een zoon van bijna 4 en die is 22 juli jarig. Midden in de zomervakantie dus...
Nu ben ik zwanger van onze tweede en ben 20 december uitgerekend...!!!
Mijn man is soms met Pasen jarig, mijn schoonmoeder en zwager vaak met Carnaval (we wonen in Limburg). Mijn oma is 7 december jarig.
Allemaal niet erg leuk, maar zouden we daarom dan geen verjaardag willen vieren?
Ik denk dat het vooral in de kinderjaren niet erg leuk is om tijdens de zomer- of kerstvakantie jarig te zijn. Of net tussen sinterklaas en Kerstmis...
Maar ja, je kunt niet alles plannen...
En gewoon blij zijn als je een gezond kindje hebt.
Wat maakt een verjaardag nou veel uit?
Ik laat onze zoon altijd op de laatste schooldag uitdelen, dan wordt toch al feest gevierd!!!

Groetjes,
Dyonne (moeder van zoon van bijna 4, en 6 wkn + 3 dgn zwanger)

Je hebt gelijk! Het is ook geen groot punt en ik laat me er ook echt niet door leiden! Alleen komt het af en toe in mijn hoofd op. Zo van: oh als ik nu zwanger zou zijn dan zou het kindje dan en dan geboren worden.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben dolblij als ik zwanger zou zijn en dan interesseert het me helemaal niets in welke maand ik uitgerekend ben!

Groetjes, Tessje.

Hoi, ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben en volgens internet (babybrabbel.org) ben ik uitgerekend op 3 januari 2007!!! Zelf ben ik 27 december jarig...   Wat een goede tijd zou zijn om uitgerekend te zijn..... tja... ik denk dat de meesten daar niet echt mee bezig zijn. Ik ben in ieder geval dolgelukkig en hoop dat alles goed gaat!!

Natuurlijk maakt het helemaal niet uit, maar als ik zou mogen kiezen: graag ergens in juni. Zodat je in juli en augustus lekker in het zonnetje kan wandelen met de kleine.

Mijn dochtertje is van November, en dan denk je wel 2 keer na voordat je lekker naar buiten gaat.

haha, wij gaan in elk geval over een maandje weer klussen voor nr2. En wanneer  het raak is, zien we dan wel weer. (als het uberhaupt nog maar een keer mag lukken)

Doei,

Nina

Hoi tessje,

tuurlijk maakt het allemaal niet uit, anytime is welkom. Maar  mijn zoontje is van juni, dat is wel een heerlijke tijd.
Net voor de hitte bevallen (al was het toen ik aan het bevallen was wel 30 graden ), en als je werkt heb je je zwangerschapsverlof van mei tot eind augustus.

Maar ja he, dan moet het pas in september raak zijn en dat duurt nog wel even!!

groetjes,
Mienetje

Hoi,

tuurlijk maakt het niks uit, het is allang mooi als je zwanger bent! Maar ik ben er ook wel een beetje mee bezig hoor, lekker rekenen. Maart lijkt mij een mooie maand, begin april. Heb je (lekker egoïstisch) nog even tijd om voor de zomer weer lekker in je vel te zitten. Bij onze zoon (oktober) was ik behoorlijk somber, en dat ligt bij mij heel erg aan het weer, als de zon schijnt ben ik vrolijk!

Groetjes Gieneke

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die een beetje aan het rekenen is....ik voelde me al een beetje dom .

De natuur zal het bepalen he!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan