Leuke tip !!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Toevallig sprak ik vanavond een kennis van me in de C1000!!
En die vertelde me,dat als je kindje geboren is,en je geeft daar het geboortekaartje af,dat je dan een leuke doos kado krijgt met veel bruikbare spullen!
Ik wist dit niet,ze nam me mee naar die plek waar alle kaartjes hingen......en ja hoor het klopt!! Het schijnt een mooie doos te zijn!!

Dus dames.........op naar de C1000,haha!!

Liefs,Ingrid.

PS; Ik hoop wel dat dit voor alle fillialen geldt trouwens.

ja dat klopt, en volgens mij zijn er meerdere supermarkten die dat doen, welke weet ik niet precies,je zou op internet even moeten surfen en kijken.

maar in ieder geval bedankt voor de tip,

Manal 37+5

Hoi

bij Plus doen ze het ook in de ruil voor gebortenkaartje.
Ik heb het vorigekeer gedaan en ga deze keer ook doen. Zit echt leuke spoeletjes er in.

Haha ik hoop dat ik nog wat geboortekaartjes over houd . Ik dacht genoeg besteld te hebben maar er komt steeds weer iemand bij die we vergeten waren... Volgens mij heb ik nog 7 of 8 kaartjes over.....
Ik ben ook zo trots op ons eigen gemaakte kaartje dat ik hem iedereen wel wil showen haha.

Monique

Bedankt voor de tip, ik doe altijd boodschappen bij de c1000, dacht er ooit iets over gelezen te hebben, maar kon het briefje niet echt meer vinden, volgens mij maken ze er niet echt reclame voor (bij ons dan niet). Maar nu ga ik het zeker proberen, gratis produkten zijn altijd meegenomen toch (echt Nederlands).

Gr Christa

Terug
Bovenaan