Leuke Tips dagje weg

Ochtendje naar het zwembad, kinderboerderij, nijntje museum is heeeel leuk (wel in Utrecht, ik weet niet waar je woont?) Je hebt ook speelhallen voor kleintjes. Of voorleesuurtjes in de bibliotheek of peutergym (soms vanaf 1.5 jaar)
Is je kindje net 1 of al bijna 2? Dat scheelt best wel. Mij  oudste dochter is net 2. Pas naar de dierentuin geweest, ze vond het wel leuk maar je doet haar net zo'n groot plezier met een speeltuintje ofzo. Je hoeft voor die ukkies nog niet groot uit te pakken en niet veel geld te besteden, ik vond de dierentuin echt een duur grapje. 
Zwembad blijft hier toch favoriet.. doen we eens in de 2 maanden wel een keer. Beetje standaard, maar ze heeft er echt de tijd van haar leven! 
Persoonlijk vind ik een paar uurtjes weg altijd fijner dan de hele dag, zodat we s middags weer thuis zijn voor haar slaapje.
 
Inderdaad is het best lastig iets te verzinnen voor 1jarigen...maar zoals hierboven al gezegd is een hele dag ook echt niet nodig gelukkig. We gaan binnekort eens een binnenbadje uitproberen. Laatst kinderboerderij(met speeltuintje) geweest, 2uurtjes max dan heb je savonds nog steeds een gezellig kind hahaha. Lampionnentochten van sint maarten komen er weer aan. (Wandelen) straks kerstmarkten enz...verder zou ik het ook niet weten ? kan nog niet lopen hier dus dan valt nog erg veel buiten de opties ? 
 
Terug
Bovenaan