Leuke tips om te doen met baby 4 maanden

<p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; font-family: 'Verdana',sans-serif;">Hai allemaal,</span><span style="font-family: Verdana, sans-serif; font-size: 10pt;"> </span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; font-family: 'Verdana',sans-serif;">Weten jullie leuke tips om te doen met een kleine van ruim 4 maanden oud (19 weekjes)? Ik wil er wat meer op uit, dus as weekend ga ik een middagje naar de dierentuin met hem (wel in de reiswieg, maar ik kan hem eruit halen om ergens te kijken). Maar hebben jullie verder nog leuke tips? Binnenkort wil ik ook een keer gaan babyzwemmen, maar dat lijkt mij nog een hele onderneming haha. Nog meer leuke ideeën? Hij is al bijna uit zijn reiswieg gegroeid, dus ik wil binnenkort ook overstappen naar de buggy (liggend), dan kan hij ook wat meteen wat meer zien, zal hij vast leuk vinden </span><span style="font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; font-family: 'Segoe UI Emoji',sans-serif; mso-ascii-font-family: Verdana; mso-hansi-font-family: Verdana; mso-char-type: symbol-ext; mso-symbol-font-family: 'Segoe UI Emoji';">?</span><span style="font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; font-family: 'Verdana',sans-serif;"> <span style="mso-spacerun: yes;"> </span></span></p>

leuk! Zwemmen moet je ook zeker doen! De kinderboerderij, strand (al is dat wat fris binnenkort, het bos; blaadjes kijken vindt Lars zo leuk en als je wat meer geld wilt en kan uitgeven dan de babyspa! Vinden die kleintjes heerlijk en kan tot een half jaar! Misschien een stukje rijden, maar zo waard!!! https://halloliefkleintje.nl/2018/05/25/de-newborn-spa-oftewel-de-baby-spa/
En als je naar een dierentuin gaat vinden ze de afdelingen met vissen vooral heel leuk! 

Haai ons kleine mannetje is bijna 4 maanden. Hij vind de bomen en de blaadjes die eraan vast zitten erg leuk om naar te kijken. Misschien die van jou ook. Als je dan de wagen ombouwd of maxicosi op de wagen is het bos misschien een leuk idee :) 
Zwemmen is inderdaad ook erg leuk maar ook een onderneming helemaal Omdat ze het vaak nog niet zo lang volhouden haha. 

Groetjes simone

Terug
Bovenaan