Leuke tips (verjaardag!)

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Sommige hebben al de eerste verjaardag erop zitten, anderen wachten nog in volle spanning (hier dus)
Maar ik dacht, laten we elkaar leuke tips geven.

Hier de mijne:

Slingers bij Xenos! Je hebt leuke slingers van stof, in roze of blauwe variant en o zo leuke verschillende motieven. Ze zijn 8 euro, ik heb er gelijk 2 gekocht.

Liefs Reneke

Hoi,

Ik had een taart met zijn foto bestelt bij de hema,  voor 17.50 was echt heel mooi!
En ga voor de kadotjes ook eens bij de top1 toys kijken, is vaak goedkoper als bart smit en intertoys, scheelt soms echt heel veel op duplo- little people! enz

Gr MJ  

heyhey

bij de xenos hebben ze zuuulke leuke dingen :D:D:D

heb zo'n cijfer ballon gekocht en een cijfer kaars voor op de taart.

heel goedkoop en super leuk.

liefs, do

Hee hoi,

Huh, opblaascijfer van Xenos??? Hebben ze bij jullie wel de 1? Bij de Xenos hier vertelden ze dat er geen 1 in het assortiment zat en dat ze die dus ook niet konden bestellen...leek me zo leuk een grote 1 op het raam, helaas...

Slingers en balonnen gekocht, verder heb ik een taart besteld bij de Novo (vierkante slagroomtaart met daarop blauw glazuur en daarop zijn naam geschreven en 1 jaar). Ik ben van plan om z'n stoel te versieren, drinken enzo klaar te zetten (wij het eerste rondje, rest is zelfbediening) zodat we lekker kunnen genieten van deze bijzondere dag!!!

Ik had uitnodigingen willen versturen, maar door de miskraam is het allemaal een beetje anders gelopen. We zien wel hoe het gaat die dag, ik kijk er wel naar uit!

Liefs Lientje

Hoi hoi,

Ik laat een slinger maken, heb ik voor mijn beide zoontjes bij geboorte gedaan en bij mijn zoontje van 2 voor zijn verjaardagen gedaan!   Je kunt de tekst zelf bedenken en extra tekst erbij laten maken dan kun je het jaar daarop de cijfer 1 vervangen voor de cijfer 2.
Via marktplaats bij Jacootje kost het je 8euro.maar er zijn ook anderen die dat doen.
Verder haal ik ook een oblaasbaar cijfer 1 en wat dingetjes bij de xenos.
De taart wordt denk ik een cijfer 1

Groetjes Nesie

Ik twijfel nog of ik een feestmuts koop of zelf ga maken. Iemand tips?

Gr Karin

Ik heb het opblaas cijfer 1 gekocht bij xenos! Hij zit dus wel in het assortiment.
De slinger heb ik besteld op www.hetleveniseenfeestje.nl echt super mooi!!!!
Ik heb zelf een verjaardagskroon gemaakt van vilt. Het cijfer heb ik met klitterband vast gemaakt zodat je die elk jaar kan vervangen. Ik ga nu iedere verjaardag een foto maken van Jasmijn met die kroon op en dan plak ik hem met het cijfer van de kroon erbij in een speciaal album!

Hier een foto van Jasmijn met kroon. Ze is pas 12 februari jarig, maar ze moest hem toch even passen!

Liefs Trudi

He Reneke,

Ik had zelf het idee om leuke fotokaarten te maken en die te versturen als uitnodiging.
Op www.hema.nl ziet het er vrij simpel uit.

Verder wil ik bij de Xenos gaan kijken of ze nog de slingers van stof hebben, dat klinkt in ieder geval erg leuk ! Ik heb ze ook op internet gezien, maar toch wel vrij duur.

Verder de vlag uit met een hele tros ballonnen eraan. Dat doen we eigenlijk altijd bij de verjaardagen van de kids en het staat altijd weer gezellig !

Groetjes, Sophie

Terug
Bovenaan