A
Anoniem
Guest
Ik ben wel een type die altijd leuke cadeaus etc. wil kopen voor mensen en vooral kinderen. Nu ben ik zelf zwanger, maar ken ik ook genoeg mensen die om me heen zwanger zijn. Tevens kom ik op internet hele leuke ideeën voor mezelf en de kleine tegen, maar ook voor cadeaus.
Hieronder wat leuke sites;
www.babydump.nl
www.beebie.nl
www.personalgifts.nl
www.sprookjesfotos.nl
www.supermom.nl
www.bambinibeilen.nl
www.schatkist.nl
www.simplycolors.nl
En ik moet zeggen voor kleding slaag ik ook errug goed bij Wibra, Zeeman en Favoriet. Zeer betaalbaar en onwijs leuke lieve kleertjes en benodigheden zoals slabbers, sokjes etc.
Qua grote dingen meer bij Hema, Xenos, Prenatal Babydump en Beebie, zoals bijv. babyspullen zoals kinderwagen, wipstoel, eetstoel etc.
Wie oh wie heeft nog meer tips of leuke sites? Zoals bijv. cadeaus voor de a.s. opa en oma's?
Ik zelf heb via ebay onwijs leuke dingetjes gekocht voor de geboortebedankjes die ik zelf ga maken. De kindjes die komen krijgen een leuke verassing zoals een prinsessenring of een hotwheel auto.
gr
funkymum
23 weken en 2 dgn
Hieronder wat leuke sites;
www.babydump.nl
www.beebie.nl
www.personalgifts.nl
www.sprookjesfotos.nl
www.supermom.nl
www.bambinibeilen.nl
www.schatkist.nl
www.simplycolors.nl
En ik moet zeggen voor kleding slaag ik ook errug goed bij Wibra, Zeeman en Favoriet. Zeer betaalbaar en onwijs leuke lieve kleertjes en benodigheden zoals slabbers, sokjes etc.
Qua grote dingen meer bij Hema, Xenos, Prenatal Babydump en Beebie, zoals bijv. babyspullen zoals kinderwagen, wipstoel, eetstoel etc.
Wie oh wie heeft nog meer tips of leuke sites? Zoals bijv. cadeaus voor de a.s. opa en oma's?
Ik zelf heb via ebay onwijs leuke dingetjes gekocht voor de geboortebedankjes die ik zelf ga maken. De kindjes die komen krijgen een leuke verassing zoals een prinsessenring of een hotwheel auto.
gr
funkymum
23 weken en 2 dgn