leuke tips voor kraamcadeaus, kleding voor de kleine of onszelf?!

A

Anoniem

Guest
Ik ben wel een type die altijd leuke cadeaus etc. wil kopen voor mensen en vooral kinderen. Nu ben ik zelf zwanger, maar ken ik ook genoeg mensen die om me heen zwanger zijn. Tevens kom ik op internet hele leuke ideeën voor mezelf en de kleine tegen, maar ook voor cadeaus.

Hieronder wat leuke sites;
www.babydump.nl
www.beebie.nl
www.personalgifts.nl
www.sprookjesfotos.nl
www.supermom.nl
www.bambinibeilen.nl
www.schatkist.nl
www.simplycolors.nl

En ik moet zeggen voor kleding slaag ik ook errug goed bij Wibra, Zeeman en Favoriet. Zeer betaalbaar en onwijs leuke lieve kleertjes en benodigheden zoals slabbers, sokjes etc.

Qua grote dingen meer bij Hema, Xenos, Prenatal  Babydump en Beebie, zoals bijv. babyspullen zoals kinderwagen, wipstoel, eetstoel etc.

Wie oh wie heeft nog meer tips of leuke sites? Zoals bijv. cadeaus voor de a.s. opa en oma's?

Ik zelf heb via ebay onwijs leuke dingetjes gekocht voor de geboortebedankjes die ik zelf ga maken. De kindjes die komen krijgen een leuke verassing zoals een prinsessenring of een hotwheel auto.

gr
funkymum
23 weken en 2 dgn

Ik koop nogal eens wat bij www.babyandmore.nl
Daar zijn ook de wat grotere benodigdheden te koop die je makkelijk aan opa's en oma's kunt vragen.
En qua kleding slaag ik ook goed bij Sengers, maar die zit geloof ik alleen in Tilburg. De collectie komt goed overeen met die van Jola. Ze hebben 2 merken die mij goed bevallen: Just Small (vaak staat er dan alleen JS op en dan zeg ik gekscherend dat het van Jan Smit is. Krijgt die ineens een kledinglijn bij C & A hihi) en Bakaboe. Just Small valt wat groter uit dan Bakaboe.
Groetjes,
Patricia

Dank je wel Patriesja, heb het gelijk toegevoegd aan m'n favorieten.

Ik bedoelde voor cadeaus opa en oma's meer een cadeau idee wat we hun kunnen geven aangezien het voor hun ook byzonder is om opa en of oma of tante te worden.

gr
funkymum

Als je een leuk cadeautje zoekt met een naam erop of erin, moet je even op www.koterkado.nl kijken....

Liefs Sandra

Poging 4 om dit berichtje te plaatsen:
Een abonnement ophet tijdschrift Ook! is misschien leuk voor de grootouders.
Foto's doen het altijd goed al dan niet in een leuk lijstje.
En wat dacht je van eenstrippenkaart om te mogen (!) oppassen?

Groetjes,
Patricia
35+3

www.goodmoodkids.nl
www.hm.nl
www.kinderwinkels.com

Bij Goodmoodkids hebben ze leuke basic kleertjes, goede kwaliteit en mooie kleuren. Ik heb daar besteld en het ziet er goed uit!

Bij h&m kun je tegenwoordig ook online shoppen, heb al diverse dingen besteld, positiekleding & babykleertjes.

Terug
Bovenaan