leuke tips voor vakantie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij willen graag binnenkort nog op vakantie. We weten alleen niet waar naar toe en op welke manier(vlieg of auto).
Linde is nu 2 maanden oud. Het moet vooral voor haar niet te lastig worden en we willen het zelf natuurlijk ook wel leuk hebben. Liefst nog wat mooi weer zeker gezien we dat hier niet gehad hebben. Verder misschien restaurants in de buurt of gezellig centrum zodat we overdag ook iets kunnen doen als we zin hebben.
Graag hoor ik jullie tips, liefst gaan we naar het buitenl;and.

Groetjes Joy

Creta Blue op Kreta plaatsje Koutoulafari! Is van een griekse vriend van ons! Kleinschalig en heerlijk rustig op een berg met een lekker zwembadje. Echt grieks met een grieks kokende mamma als je een keer niet uit eten wil. Ze zijn gek op kinderen.  Super mooie kamers met een lekker bed  en zeer betaalbaar! 1 en 2 kamer appartementen te boeken en ook maisonettes met een trap. Koutoulafari loop je met 5 minuten in en is een aaneenschakeling van super sfeervolle restaurantjes. Niet het massale toerisme maar toch erg gezellig!
Het complex heeft allemaal houten dekchairs staan dus het is gewoon lekker relaxen daar! Als je een keer zin hebt in het massatoerisme dan kun je afdalen naar het ondergelegen hersonnissos maar dat vind ik geen aanrader. Koutoulafari is gezellig genoeg dus je hebt het ook niet nodig. Ze zijn open tot eind oktober geloof ik. Het weer kan dan wel iets minder zijn maar de hitte met een kleintje is ook niks toch? Je kunt vragen naar 1 van de appartementjes bij het zwembad. Is niet pal aan het zwembad dus wel privacy maar toch lekker op je bedje liggen als je kindje binnen slaapt. Het zijn lieve mensen en ma en zoon spreken engels en zijn super lief dus bij calamiteiten brengen ze je zo naar een ziekenhuis.
Het is te boeken via Marysol of Neckermann. Tegenwoordig ook sunweb geloof ik. Prijzen verschillen onderling dus check die even vooraf. Je kunt ook direct bij ze boeken hoor maar de vlucht is dan weer prijzig.

Echt een aanrader!

gr.Ing

Hoi Inge,

Bedankt voor jouw reactie. Het ziet er erg leuk uit! Heb meteen gekeken naar beschikbaarheid maar helaas, alles bezet!
Ik zoek dus maar weer verder.

Groetjes Joy

Mmm das balen.  Via  Georgos direct valt er trouwens altijd nog wel een kamer te regelen alleen moet je dan weer een losse vlucht boeken. Mocht je erheen willen dan kan ik altijd informeren. Misschien dat een dagje eerder of later weg het verschil kan maken. Als ik voor je bel weet je het meteen. Als je dat wil moet je ff mailen op inge12474@hotmail.com

Wat ook heel lekker is is hotel Fuga Finetimes in Gumbet. Zit je alleen wel in Turkije en dat moet je willen. Super schoon en netjes allemaal hoor. Lekker zwembad en direct aan het privestrand. Vaak in de aanbieding bij Becks reizen. Even googelen. Leuk park en geen animatie JEUH! Dus gewoon lekker op je strandbedje liggen met je boekje en niks hoeven. Er is ook een kinderbadje. Eten is erg lekker. Veel vers fruit enzo. Wel tegen een berg opgebouwd dus met een kinderwagen....mwaaaooh.

gr.Ing

Terug
Bovenaan