Leuke uitjes voor de kleinsten?

Hoi!

Ik ben benieuwd of jullie wat tips voor mij hebben, wat nou leuke uitjes zijn voor de kleinsten?

Tom is nu 13,5 maand oud, bij ons in de buurt heb je binnenpret, dat is een soort van ballorig..

Hebben jullie nog tips of ideeen?

NENS
 
Misschien wel heel afgezaagd maar mijn neefjes genieten allebei altijd ontzettend van een kinderboederij. Mijn dochtertje is er nog niet geweest maar is nog wel erg klein namelijk pas 9 maanden.

En misschien zwemmen.

Groetjes
Inge
 
Hoi Inge,

Ik ben even nieuwsgierig waarom je 9 maanden te klein vind voor de kinderboerderij?

Ons mannetje is nu ruim 3 maanden en zit met grote ogen naar al onze dieren te kijken, hij lijkt het geweldig te vinden! We hebben konijnen, kippen, honden, vissen, katten en uilen.

Ik was  gewoon even benieuwd...het is niet vervelend bedoeld...

Liefs Lientje
 
quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2008 10:36:48'));

Hoi Inge,

Ik ben even nieuwsgierig waarom je 9 maanden te klein vind voor de kinderboerderij?

Ons mannetje is nu ruim 3 maanden en zit met grote ogen naar al onze dieren te kijken, hij lijkt het geweldig te vinden! We hebben konijnen, kippen, honden, vissen, katten en uilen.

Ik was  gewoon even benieuwd...het is niet vervelend bedoeld...

Liefs Lientje

Hoi LIentje,

Ik dacht altijd dat de kleintjes er dan nog geen interesse in hebben. Maar inmiddels ben ik daar na vorige week van terug gekomen. We zijn wezen kamperen en daar was een klein stukje met wat dieren en daar heb ik ontdekt dat onze kleine het ook er interessant vind. Ik ben dus ook van plan om binnenkort een keer te gaan. Maar volgens mij is het moeilijk om met een heel klein kind naar de kinderboerderij te gaan maar dan vooral wat betreft het vervoer. In de wandelwagenbak zien ze volgens mij niets.

Ik vat dit ook niet vervelend op. Als je geen reactie of vraag op iets wilt hebben dan moet je ook niet reageren denk ik altijd maar.

Groetjes
Inge
 
Terug
Bovenaan