leuke uitjes voor de kleinsten?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben benieuwd of jullie wat tips voor mij hebben, wat nou leuke uitjes zijn voor de kleinsten?

Tom is nu 13,5 maand oud, bij ons in de buurt heb je binnenpret, dat is een soort van ballorig..

Hebben jullie nog tips of ideeen?

NENS

Onze dochter vindt de kinderboerderij helemaal geweldig. Voor de rest heeft ze eigenlijk genoeg aan haar speelkleed en curverbak vol speelgoed. Lekker door de woonkamer smijten!

Femke vind zwemmen helemaal geweldig. Verder vind ze het nu leuk om met mama een blokje te gaan lopen (niet te ver, want dan wordt ze moe). De dierentuin vind ze ook geweldig, want daar heb je ook een kinderboederij en een speeltuin met heel veel andere kindjes! Van de week zijn we naar het strand geweest en ook dat was een succes. Wat kan je een boel vinden op het strand! Haha en dan ja zand, overal zand erg vreemd spul!

oceanium van blijdorp daar geniet onze man heel erg van. We gaan morgen (bij mooi weer) maar weer eens naar blijdorp (hebben een abonnement)

Hoi,

Weet je dat een bezoek aan een tuincentrum ook al een leuk uitstapje is en inderdaad de kinderboerderij. Verder is fietsen en een glijbaan/speeltuin  ook heel leuk voor je kind. Het hoeft allemaal nog niet zo ver volgens mij...

Veel plezier met de uitstapjes.

Terug
Bovenaan