Leuke uitjes!

A

Anoniem

Guest
Het weer is nu een paar dagen iets minder, maar de voorspellingen beloven wat.
Met lekker weer is het altijd leuk om er met de kinderen op uit te gaan
Voor iedereen geldt, je kan je geld maar een keer uitgeven en het is nu eenmaal een dure tijd. Vinden jullie het leuk om wat  ideeën uit te wisselen voor "goedkope" uitjes en / of tips voor daagjes uit.

Wij gaan bijvoorbeeld regelmatig naar de kinderboerderij, kost niets en de (meeste)  kinderen vinden het geweldig. Het is nu de periode van het schaapscheren, bij veel kinderboerderijen mag je daarbij zijn, erg leuk.
Zeker als je iets grotere kinderen hebt is het leuk om een stuk te gaan fietsen en de pick-nickmand mee te nemen gevuld met lekkere broodjes en fruit. Wij nemen meestal een bal mee en dat bij elkaar staat garant voor een heerlijke dag uit!

Hebben jullie nog meer ideeen!

groetjes, Achnita
mama van Mike 3.5 jr en Brian 9.5 mnd

lekker wandelen in het bos. is ook met een kleintje erg leuk, vooral nu met de zon die door de blaadjes schijnt. zie je het bos weer heel anders.

groetjes daan

hoi hoi

het bos hoef ik hier niet in te gaan ivm processie rups

en teken ziiten er ook een HELEHOOP

en tja de kinderboerderij, moeder van een vriendin is opgenomen in het ziekenhuis
(waar nog 5 andere lagen) die een virus van de schapen hadden opgelopen

dusss nee dat ok maar ff niet hahaha

maar wel een leuk idee

hier zit een chimpie champ en dat is niet zo duur
ook leuk als je meerdere kinderen hebt op een woensdag middag ofzo

groetjes moekje

Hoi

Wat leuk is is een roeiboot huren < meestal niet zo duur >

Naar de heide om hutten te bouwen.

Richting het strand

Naar een park, bijvoorbeeld Amstelpark < Amsterdam = gratis >

Naar een stadsspeeltuin < in Almere schijnt een hele leuke te zitten >

Stichting aap in Almere is ook gratis

Speurtocht organiseren

Waterballonnengevecht

Zwembad met buitenbad of naar een openbaar meertje < scheelt zo weer 15 euro >

Dag recreatie met de tent. Of een nachtje kamperen in eigen tent

De Lineaussof is niet zo heel duur, 9 euro pp en daar vermaak je je de gehele dag

Oud Valkeveen is ook leuk < Naarden > en kost ook ong. 9 euro pp

Sprookjesbos Enkhuizen

Midgetgolfen

Het ligt natuurlijk aan waar je woont, maar er is genoeg te doen in Nederland. Je moet het alleen wel weten....

Groetjes Kirsten

Trouwens mijn kindjes zijn

Stan 20 sept 2003

Feline 20 juni 2007

Een favoriet uitje van Eva is eendjes voeren!
Soms (als ik wat extra energie heb) kunnen we van boodschappen doen een uitje maken. Dan maak ik voor Eva haar eigen boodschappenlijstje (met plaatjes). Helemaal geweldig vindt ze dat.
En misschien gek, maar wat ze ook heel leuk vind is glas naar de glasbak brengen.
Nog één leuke: wandelen en je kindje de weg laten bepalen. Eva moest daar echt even aan wennen. Snapte het ook niet zo goed, maar nu vindt ze het juist heel leuk. En na een tijdje zeg ik dan: nu wandelen we weer naar huis. Soms laat ik haar dan de weg weer terug zoeken.

Groetjes, Karin

Wij hebben op ongeveer 10 minuten lopen een eco boerderij met koeien, varkens en kippen. Marissa vind dit nu superleuk, je hoeft geen toegang te betalen en er zijn nu ook allemaal kleine dieren. Laatst heeft ze een kalf geaait. Verder hebben we een abonnement op het Historisch Openlucht Museum hier. Daar staat een verschrikkelijk groot aardvarken. Ze hebben vaak thema weekenden. Laatst waren de vinkingen er 3 dagen. Marissa geniet dan van de drukte en de andere mensen en de muziek.

Terug
Bovenaan