leuke uitjes

hey meiden

gaan jullie nog leuke dingen doen deze zomer?
naar atractieparken, op vakantie, of andere dingen waar je erg naar uit kijkt??

wij gaan 30 april t/m 7 mei op vakantie ( als t goed is) vlak bij de beekse bergen met mn ouders, broer en zusje en 2 hamsters hahaha

16 mei trouwdag van mn ouders, groot feest, 25 jaar getrouwd.

22 mei in ondertrouw

2 juni verwachten we onze kleine meid

en we gaan waarschijnlijk in augustus naar pony park slagharen voor een paar daagjes, met zn 4tjes.

in september/oktober trouwen en daarna nog een korte vakantie met zn 4tjes. waarheen weten we nog niet.

ben benieuwd naar jullie plannen :D

liefs, do

Wij proberen lekker vaak een weekendje weg te pakken met de caravan.
Zijn afgelopen weekend weer fijn naar halle geweest (achter doetichem)

Mei gaat manlief ruim een week naar zweden
juni gaan we weer lekker weekje weg
juli/aug met de caravan lekker op vakantie...

dus we hebben nog aardig wat leuke dingen voor de boeg, verder hebben we een abo op de dierentuin en gaan we nu vaak met daantje lekker daarheen,

Liefs Marina

Wij proberen lekker vaak een weekendje weg te pakken met de caravan.
Zijn afgelopen weekend weer fijn naar halle geweest (achter doetichem)

Mei gaat manlief ruim een week naar zweden
juni gaan we weer lekker weekje weg
juli/aug met de caravan lekker op vakantie...

dus we hebben nog aardig wat leuke dingen voor de boeg, verder hebben we een abo op de dierentuin en gaan we nu vaak met daantje lekker daarheen,

Liefs Marina

hey do,
wij gaan over 2 weken lekker in de tuin bezig om deze klaar te maken..( is nu nog een zooitje en zal blij zijn wanneer de schuttingen staan en we lekker in de tuin kunnen relaxen van een heerlijk zonnetje en kelwin lekker in de zandbak spelen.)

wij gaan lekker in juli een weekje naar zwitserland met de familie. gezellig allemaal in een groot huis.. lekker relaxen en wandelen ls dat voor mijn nog mogelijk is hihi..

in augustus zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd dus dan ook lekker een feestje.

verder gaan we dan in september wachten op onze 2e uk.

zo heerlijk ik voel nu lekker de schopjes en het beweegt echt heel veel. zo ontzettend mooi gevoel!!!
hoe is het met jouw? voel je de beeb nog lekker in je buikie? hopelijk goed nieuws vanmiddag en doe maar lekker rustig aan!

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan