Leuke uitspraken en gewoontes

Shanice heeft de gewoonte om te roepen nee dat niet en als ik ga zingen hihihi roept ze nee stop .
Als we Milton gaan halen van school roept ze shanice lopen en dan roep ik nee buggy en zo zijn we 5 minuten later nog bezig hihihih.
Als ik aan haar vraag hoe heetje ikke nice en er achteraan shanice .
En wat ook heel opmerkelijk is dat ze uitspraken heeft die eigenlijk uit het land van afkomst van mijn man komen leuk he

Ik vind deze fase heel leuk maar ook pittig met dat puberen alles zelf willen doen als iets niet mag huilen en tekeergaan de eigen op de grond gooien echt niet leuk meer dan zet ik er ook op de gang .
En als ze samen zijn willen ze elkaar troosten lief he maar als de een wat pakt om mee te spelen wil de ander het ook en dan is het echt meppen flink shanice een kop kleiner dan milton mept wel hoor naar de broer .Het gaat nou hard hoor nog een paar weken is ze 2
Hoe gaat het bij jullie ?
groetjes lisette

Hoi Lisette,
Ik moest zo lachen om dat stukje van koppen inslaan en troosten, hier is het precies hetzelfde, ik ben zo blij dat de derde geen doetje is, die laat dus echt niet over zich heen lopen,,van mij,,geef,,nu...;-)
Hij is ook nog eens heel sterk,pas op broers!!
Hier kan de jongste tijden achter me aan lopen en vragen 'mama doen??'
Zijn eigen naam weigert hij te zeggen, noemt zichzelf, baby ik of mij,,haha,,we blijven gewoon oefenen!
Ze gaan idd hard op deze leeftijd, nou doen ze dat als baby natuurlijk ook, maar nu krijgen ze daarnaast ook een eigen wil he?!
Gister avond riep de middelste, ik ben bang het is eng, vanvond riep de kleine me naar boven, ik zeg wat is er?? zegt hij ENG,,haha,,hij dacht ik probeer het ook!
Leert jou man ze eigenlijk zijn taal ook spreken(welke is dat??) Of spreekt hij het zelf niet?
Hier spreken ze ook frans zoals je misschien wel weet, ik vind het zo'n vreemde gewaarwording nog steeds, zelfs de jongste zegt nu soms al woordjes die hij van zijn broers oppikt ;-)
Dat pubberen is idd soms heftig, al moet ik zeggen dat die latere fases waar de oudste 2 er nu ook toevallig allebei 1 hebben ook niet gemakkelijk zijn, hebben ze bij jou dat ook altijd tegelijk?? Nou ja hopelijk zijn we er binnenkort ook weer in een keer even vanaf!
Nou het wordt al een hele lap,,zal maar eens stoppen, jij succes met die 2 van jou!!

Gr MJ

nathalia heeft ook hele leuke uitspraken.

vorige week gingen we boodschappen doen.
dus erwin vroeg: wat is dat (en wees naar een kinderwagen met een baby erin)
dus nathalia zegt: baby.
zegt ze daarna:
mama ook baby in buikkie!!! whahahaha

als we naar de winkels lopen, komen we veel stoplichten tegen.
als hij rood is roept nathalia: oh, rood! aaauuuuwwww!!!
is hij groen, dan gaan de handjes de lucht in en zegt ze:
jaaaa groen!!! nu mama lopen!
heel leuk altijd :D

nathalia mag van mij heel vaak buiten lopen, lekker alles ontdekken. ze vraagt als ze iets niet weet:
mama is dat??
maar ze weet al heel veel.
de stoep, de weg, de auto's, bussen, toeta(ambulance/brandweer) politie, boom, gras enz enz

als ze naar bed gaat, zegt ze daaag nijntje, daag papa, daaag hammie (onze hamster), daaag princesjes, daaaag tegen alles whahahaha.

zo nog iets leuks.

als je bv iets laat vallen, of je doet iets wat niet mag zegt ze:
wat doet mama nou????? maar echt op zo'n schattige toon hahaha.
en als ze zelf iets doet wat niet mag zegt ze:
doet thalia nou??? hahahaha

nou, ik ga maar stoppen want kan nog wel een uur doorgaan maar dan is t allemaal weer zo lang he hahaha

liefs, do

Terug
Bovenaan