Leuke vacature

O, ik baal echt zo. Er is zo een ontzettend leuke vacature uitgegeven bij mij op het werk.... Ik wil alleen echt geen 32 uur werken als ik terug kom van verlof en daar gaat de voorkeur wel sterk naar uit. Daarnaast het gevoel dat ik me eigenlijk gewoon op mijn gezinnetje wil richten zodra de kleine er is en niet een mega uitdaging wil hebben tegen die tijd er ook nog bij op.
Weet dus wel zeker dat ik er niet voor ga, maar zo veel collega's die me vragen of ik ook solliciteer dat het wel gaat kriebelen.
Moest het even kwijt!

Ja, dat is wel balen ja. Ik zou ook vragen of het zinvol is voor jou om te solliciteren en dat je wel heel graag de uren wil blijven werken die je nu doet. Kans dat ze je aannemen is denk ik niet heel groot, als ze snel iemand nodig hebben voor die functie, en niet in uren willen minderen, maar je laat er wel mee zien dat je graag wil, wellicht komt er in de toekomst dan wel iets vergelijkbaars voorbij. En een sollicitatie is altijd goed om te doen, kun je weer wat van leren.

Ik word in juni voor de 2e keer mama. Ik heb onlangs wel mee gedaan op een interne vacature. Het was een vacature voor een fulltime baan. Ondanks dat ik niet meer fulltime wil werken heb ik wel mee gedaan.
Ook is de kans groot dat deze functie na de reorganisatie elders in het land komt en daardoor mijn reistijd een stuk langer zou worden heb ik wel mee gedaan, leuke vacatures komen niet zo heel vaak langs dus als ze langs komen moet je je kans grijpen, ookal komt het niet altijd helemaal gelegen.
Nu ben ik helaas niet geworden, maar degene die het wel is geworden werkt nu ook niet fulltime ( zelfs minder als dat ik werk)dus schijnbaar vonden ze dat toch geen probleem.

Succes met het maken van je keuze!

Terug
Bovenaan