leuke verassing

Mijn man vond dat we wat meer tijd aan elkaar moeten besteden nu het zo spannend is of we nu wel of niet zwanger zijn. de laatste tijd heeft hij het heel druk gehad met zijn werk en het oververhuizen van zijn broer. nu had hij een verrassing voor mij ik mocht gisteren een hotelletje boeken op de veluwe. hij heeft er voor gezorgt dat onze dochter dan naar zijn broer gaat om te logeren want die hebben geen kinderen en kunnen die ook niet krijgen en vinden het dan ook heel leuk om met haar op te trekken en wij gaan volgend weekend dan lekker fietsen en wandelen op de veluwe en even lekker samen genieten en misschien zijn we dan wel heel blij omdat we weten dat we zwanger zijn en anders kunnen we lekker ons verdriet laten wegwaaien op de veluwe omdat we weer niet zwanger zijn en dan gaan we toch proberen lekker van dat weekend te genieten.

groetjes linda

wat een heerlijke verassing. Even helemaal niets en lekker ontspannen. Zwanger worden (vooral als het wat lastiger is) is een hele uitputting natuurlijk, op je lichaam maar ook voor je relatie. Dat merken mijn vriend en ik nu (helaas) ook. Ben er net achter dat ik geen eisprong heb (regelmatig) dus helaas gaan we nu ook de hele molen in.

Ik wens jou in ieder geval een hele lekkere rustige mini vakantie en geniet er maar lekker van!!!!

groetjes Gemma

Hoi,

Ontzettend fijn voor je. Deed mijn man ook maar eens zoiets. haha. Geniet er goed van want het is af en toe zo hard nodig in deze periode.

Veel plezier, Naatje

Terug
Bovenaan