Leuke verjaardagsideeën gezocht!


Hallo allemaal,

Mijn zoontje wordt eind oktober 1 jaar. Heeft iemand leuke ideeën hoe ik dat het beste kan aanpakken, en wat ik kan doen om het een leuke dag te laten worden?
Ik hoop dat jullie leuke ideeën/tips hebben.

Alsvast bedankt.

 
Hoi "MarMar",

Leuk en spannend hè, zo'n eerste verjaardag!
Stan is afgelopen zondag 1 geworden en het feest was aardig geslaagd. We hadden niemand speciaal uitgenodigd, de ervaring is dat veel familie/vrienden het toch weten en komen.
Bij ons was het geweldig weer, dus een deel zat ook lekker buiten in de tuin. De ochtend met visite begon rond half 11. Maar toen kwamen ook meteen veel mensen tegelijk dus dat was rennen en vliegen met taart en koffie én het kaarsje moest nog geblazen worden. Maar dat was allemaal goed te doen op zich. Rond half 12 a 12 uur gingen veel mensen al weer weg en was er voor Stan de tijd om rustig zijn melk te drinken en maar een cracotte. Want hij had ook wat van de taart gesmuld natuurlijk.
De middag was rustiger en dat was wel lekker, zo kon hij een beetje bijkomen van alle drukte van de ochtend.
Ik had van iedere maand in zijn eerste levensjaar een foto uitgeprint met de leeftijd in maanden erbij en daar een collage van gemaakt. Dat was wal leuk, vooral om zo zijn ontwikkeling van het jaar te zien. Ook voor jezelf komen er dan weer herinneringen omhoog.
Zo rond half 8 was al het bezoek weg, en ik ging languit op de bank met een kop koffie. Was toen wel kapot, maar ja, de dag was geslaagd.

Veel succes met de voorbereidingen en het feestje. Het moet met name leuk voor je kind zijn...

Groetjes Marieke
 
Hallo,

Heel speciaal de eerste verjaardag. Morgen wordt onze jongste 1. We hebben alleen de familie uitgenodigd voor zondag vanaf half 4. Om hooguit zeven uur is iedereen weer weg, de kids liggen dan ook al op bed. Onze ervaring is namelijk dat het hooguit 2 a 3 uurtjes leuk en vol te houden is voor de kids, dus doen we het lekker kort, dan is het voor iedereen leuk. En het is wel net zo gezellig.

Alvast veel plezier en groetjes,

Linda
 
Hoi,

Onze dochter is twee weken geleden 1 jaar geworden. Een erg leuke dag gehad. We hebben 's ochtend eerst zelf een cadeautje gegeven toen er nog geen visite was. Toen had ze lekker de tijd om te spelen. Van 10 uur tot 12 uur familie uitgenodigd en na het middageten lekker even naar bed. Van 15 uur tot 17 uur vrienden over de vloer en daarna lekker met z'n drieën rustig eten.
Zo was het voor iedereen gezellig en niet te druk en kan ze lekker spelen. Natuurlijk een verjaardagstaart en ballonnen maar niet te overdreven.
Veel plezier!

Groetjes

Esther
 
Terug
Bovenaan