Leuke verrassings cadeautjes voor toekomstige opa en oma, tips svp!

Hallo allemaal,

Volgende week zaterdag gaan we waarschijnlijk het grote nieuws aan onze beide ouders vertellen. Nu wil ik er een leuk verrassings kado-tje bij geven, heeft iemand tips?? Heb al gelezen over sokjes (roze en blauwe) in foto lijstje echo stoppen, beschuit met muisjes bij de koffie, maar om eerlijk te zijn vind ik dat beetje cliche... wel leuk hoor maar zou iets orgineels willen geven...
Tips zijn welkom!!!

Alvast bedankt!

LIefs Sam
 
Kweet nie, heb je de predictor staaf nog rondslingeren?  



Anders teken je een positieve test op een kaartje en doe je die in een envelop of een juwelendoosje + cadeaupapiertje.



En anders heb je ook nog opa en oma dagboeken, toegespitste literatuur,
wat ik persoonlijk een beetje uitgemolken vind, maar misschien past het
wel helemaal bij jou en jullie situatie.



Je hebt ook mokken van "beste opa/ oma" en bakito (bijenkorf oa) heeft
shirtjes voor babies met de teksten "I love my grandma / grandpa"

 
He naamgenoot!

Bedankt voor snelle reactie!
Hebben ze bij bijenkorf die shirtjes daar had ik vd week zelf al naar gekeken, maar de twee winkeltjes in dorp waar ik was had ze niet.. Dat vind ik ook wel heel leuk.

Hopelijk nog meer leuke reacties!

Bedankt alvast!

x
 
Hoi Sam,

In de boekenwinkel en bij prenatal of andere babyzaken hebben ze heel leuke boekjes voor opa's en oma's. Ik heb er 1 gekocht voor mijn vader toen hij voor het eerst opa ging worden. Daarbij had ik voor beide opa's en oma's een kaartje waarin een gedichtje stond waarin verteld werd dat ze grootouders zouden worden, en wanneer dat ong. ging gebeuren.
Veel plezier met vertellen!

Groetjes, Kat
 
He Kat!

Komt dat gedichtje ook van de Prenetal?? Of kan ik het ergens anders vinden??? Dat lijkt me  wel heel erg leuk!  Ik ga donderdag daar naar toe dus zal eens rond neuzen!

Bedankt alvast!
 
Hoi Sam,

Ik heb de ouders een klein fotolijstje gegeven met t volgende gedichtje erin:

Je kan me niet horen
Je kan me niet zien
In februari word ik geboren
Mag ik dan in dit lijstje
Misschien

Ik moet zeggen dat dit goed aansloeg!!!!

Kus Flower
 
Hallo

Ik ben even aan het buurten en las je gedichte. Wat gaaaaaaaaaf
echt leuk. Ik heb hem opgeslagen hoor, als je het niet erg vindt.

Hopelijkt tot gauw!
wondernetje
 
Hoi Sam,

Nee, dat gedichtje heb ik toen zelf verzonnen. Ik heb het helaas niet meer liggen, dus ik kan het je ook niet zo geven. Voor de tweede hebben we er ook al 1 klaar liggen. Ik zal hem morgen even voor je opzoeken.

Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan