leuke versieringen.

Hoi allemaal,

Wie weet er een leuke site waar je spullen kunt kopen om je huis leuk te versieren. Wil eigenlijk niet van die standaard dingen. Ook ben ik opzoek naar wat kleine prulletjes om een deurkrans of zo mee te maken. Wie heeft er leuke ideeën?

Groetjes Kim

ga kijken voor ideen bij een dure bloemenwinkel of woonwinkel en ga dan spullen kopen bij de action of xenos.

je kan het dan veel goedkoper krijgen en meestal nog veel leuker ook.

succes

Zag een tijd gelden het volgende zelf gemaakte idee:

Van opgeblazen ballonnen en papiermache kun je muizen maken. Als je die grijs verft en vervolgens van een blauwe of roze strik voorziet om de staart. Ziet dat er heel leuk uit.
Vervolgens hadden ze deze op verschillende plaatsen op de gevel van het huis bevestigd.
Daarnaast een grote beschuit met muizen gemaakt mat daarop de naam en roze-witte of blauw-witte muizen.
Dit alles oogde helemaal geweldig, en alles behalve standaard

ben benieuwd naar meer ideeen vindt die deurkrans ook leuk zeg! Wij hebben dit keer zelf al een beschuit geregeld normaal doet mijn zwager en mijn zusje dit maar wil het risico niet lopen dat als ik tijdens een feestdag beval er niks in de tuin staat

wij hebben voor de geboorte van Jade een groot bord met de naam er op gemaakt die hing aan de leilindes voor het huis. en ernaast stond een bord van een meisjeteken met een lachend meidenkoppie er in, ook zelf gemaakt. stond erg leuk en is ook niet heel standaard.

Allemaal heel leuke ideeën!
Ja wij krijgen ook altijd een bord van de vriendengroep, hier zit een houtenlijst aan waar alle namen van de kindjes uit de groep op staan erg leuk. Maar wilde zelf ook nog iets orgineels maken maar weet nog niet zo goed wat. Ook weet ik nog niet zo goed wat ik met de deurkans wil gaan doen. Normaal met kerst heb ik ook een krans aan de deur hangen daarom leek het me leuk om nu een geboorte-krans te maken.
Groetjes

Terug
Bovenaan