Leuke website voor de disney liefhebber...

Ik ben al druk bezig met crea bea'en op de babykamer en ik wou tinkelbell en peterpan op één van de muren schilderen. Maaaaaaaaaar niemand in mijn omgeving had een beamer ter beschikking. Dus heb ik het geprobeerd na te tekenen en het is toch zeer goed geslaagd! Ben er stiekem wel een beetje trots op :-D

Bij mijn zoektocht naar leuke gordijnen kwam ik een hele gave ( niet dure ) website tegen met allemaal leuke disney artikelen. Voor de disney liefhebber raad ik 'm zeker weten aan!

www.maakmijnkindblij.nl

Jaaa echt hè? :-D ik kwam 'm bij toeval tegen en die moet ik natuurlijk even met jullie delen!

Ik ben geslaagd voor gordijnen en heb nog 2 leuke dekbed overtrekken voor m'n oudste dochter besteld. Ben heel erg benieuwd, als het goed is krijg ik ze morgen of overmorgen binnen.

Ja zal ik zeker doen! Ik ben nu druk bezig met Peterpan en het begint er op te lijken, als het helemaal af is zal ik even een paar leuke fotootjes plaatsen .. moet ik eerst natuurlijk nog wel even lid worden :-D

Ik heb vandaag m'n bestelling binnen gekregen! Nou ziet er allemaal goed uit, ben er heel blij mee!

Terug
Bovenaan