leukste gezinsfoto..

A

Anoniem

Guest
de topic is volgens mij al eens voorbij gekomen.
maar hebben jullie ook een foto van het hele gezinnetje..
wel leuk om te zien vind ik van anderen..

dit is een recente foto van ons, tijdens de trouwerij van mijn vader.
ik ben zelf erg trots op deze foto.
helemaal annique staat er lekker op.. wat een schat is het ook haha
dat eigenwijze , beetje arro koppie... helemaal zoals ze is....
zelfs danny en ik staan er wel leuk op, haha en dat is wel bijzonder

liefs sandra mv annique

Wat ontzettend leuk. Wij hebben idd ook geen foto van ons samen. Afgelopen zaterdag zijn wij bij de fotograaf langs geweest om een familiefoto van mijn schoonzus en haar man en kids en van mijn zwagertje en natuurlijk van mijn gezinnetje te maken. Deze is voor mijn schoonouders die zijn binnenkort 35 jr getrouwd. Toen hadden mijn man en ik zoiets van ok dan gauw nog even van ons viertjes een foto maken dan hebben we die ook mooi te pakken. Dus vandaag de proefdruk gezien en die is echt heel gaaf. Dus als het goed is krijg ik volgende week mijn gezinsfoto !!

Maar wat een leuk koppie heb die meid van jou zeg, echt zoals ze is...

Groetjes Jolanda Jorick en Milan

deze foto is al weer een tijdje oud begin april is tie gemaakt maaar ik blijf hem erg leuk vinden

groetjes saskia

Hmm, moet toch weer eens een foto van ons drieën maken. Leuke foto's hoor dames!

Dit is de laatste die van ons is gemaakt. Dit was dus op 23 augustus, Fabio's verjaardag.

Groetjes van Cissy

deze was tijdens de doop van Francesco in Italie
Groetjes Jolanda mv Francesco

Deze topic is wel iets voor dit nieuwsgierige wezen aan deze kant van het land. Haha ben altijd dol op foto's van iedereen, heerlijk om te zien

Hier zijn wij, deze is op Yoëll zn verjaardag genomen toen we in blijdorp waren.
Ik heb een foto van de foto gemaakt dus niet helemaal toppie, maar ach hij blijft leuk

Terug
Bovenaan