leukste spelltjes met baby s

A

Anoniem

Guest
schrijf hier de spelltjes die je kleintje het leukste vind...........

Noa is dol op kiekeboe

maar ook stoeien in bed

en vliegen door de lucht

als het er maar druk en heftig aan toe gaat
dan brult hij het uit van het lachen

en jullie kleintjes?

laten schrikken en dan kriebelen in zijn zij......gieren............

van vooooor, naar achter, van links naar rechts, van voor naar achter van links naar rechts etc. Dat is lachen gieren brullen en  Suze kan het eindeloos volhouden.
Ze zit dan op schoot en als ze naar voor gaat zet ze flink hard af zodat ze op haar voeten staat. Dit spelletje vond ik terug in 'Oei, ik groei' bij 6 maanden, maar het is nu al een groot succes.
Wat ze ook leuk vindt is staan op schoot. Natuurlijk nog met hulp, want ze is pas 4,5 maand oud. Als je dan gekke geluiden maakt (bzzzzzzz vooral ) begint ze te giebelen en probeert ze een soort van buikdansje te doen.

Sinds gisteren komt  Suze uit zichzelf knuffelen, dat is echt super. Ze drukt haar hoofd dan tegen mijn gezicht aan, lacht en kwijlt me helemaal onder. Ze is altijd al  om op te vreten maar dan helemaal!

groetjes,
Karin

Bij papa (ik durf het niet) op de nek.....dat vindt hij toch stoer als ie zo groot en hoog is, dan straalt ie helemaal

vliegtuigje (hij heeft nog niet 1x gespuugd gelukkig!!)

met je mond scheetjes laten op zijn borst

en het liedje van de kikkertjes, als hij het hoort begint hij al te laggen omdat hij weet dathet hobbelen en springen word

inderdaad bij pappa in de nek is hier ook feest!
en kietelen!

onze kleine vent vind dit allemaal wel erg leuk!!!

het kiekeboe spelletje
ook rollebollen/stoeien in bed of op de bank vind ie erg leuk
met een spuugdoekje over zijn gezicht kriebelen dan giert ie het uit haha !!
ook vliegen door de lucht vind ie erg leuk!!

en nog wel andere dingen maar kom er niet zo snel op.

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan