Leukste

Hoi,

Aangezien elke baby weer anders is vroeg ik me af wat jullie kleintjes het leukst vinden.
Jake vind het het fijnst als hij vooruit kan kijken, het liefst lopend door de kamer op onze arm. Verder is de tv erg interessant en de klok (met zo'n slinger eraan) en zijn mobiel in de box natuurlijk. Ook met mama kletsen is leuk. Ben benieuwd wat jullie kleintjes het leukste vinden!

Rechtop op schoot en dan als t ff kan tv kijken, in de box met het speelkleed met zingende zon, in de schommelstoel en babbelen/gek doen op het aankleedkussen met mams.
Heeeeeerlijk die momenten!

In haar schimmelstoel schommelen en tegelijk kijken naar hoe haar zus naast haar speelt en tegen haar brabbelen. Zuslief gaat extra naast haar spelen, bijzonder hoe die 2 al een band hebben. Verder in haar box liggen met de mobile of het speelgoedhondje spelen. Het liefste blijft toch in mama's armen in slaap vallen.

Het fijnste moment hier is als Luana uit bed komt tegen 9.30 (straks dus;-)) en als we dan haar gaan wassen en aankleden. Dit vind ze helemaal leuk! Ze ligt dan steeds te lachen en te 'kletsen' en dan vooral met haar grote zus. Dat is eigenlijk haar favoriet, de grote zus! Verder is ze een meidje wat gek is op aandacht maar ook de box erg leuk vind. Ze kan er zo 30 min in liggen kijken. Ze maakt dan allemaal geluidjes tegen de diertjes en probeert ze te pakken.

Liefs ciomama

Demy wordt helemaal blij als ze ernie ziet die in haar box aan de babygym hangt haha. Ze kan er een hele poos tegen kletsen en lachen. Ook vind ze het heel gezellig om in de wipstoel bij ons te "zitten", dan lacht en kletst ze ook heel wat af en kan ze ondertussen alles in de gaten houden incl de tv haha. Haar broer is ook erg intressant en daar kan ze dan ook hele poos naar kijken. Het is gewoon een hele nieuwsgierige maar vrolijke tante die van gezelligheid houd want als we bij haar komen om haar uit bed te halen begint ze al meteen met lachen en kletsen. Erg leuk!

xx

Wat leuk om allemaal te lezen :)

Ravi zit in zijn lamp fase. We hebben op onze slaapkamer een zwarte "kroonluchter"lamp hangen tegen en wit plafond aan. Ik heb geen idee wat hij er aan vind maar hij kan er "uren" naar kijken..en lachen..en soms ook huilen..denk dat de lamp dan stom tegen hem doet :D

Verder is hij gek op het mickey mouse poppetje die je een hele tijd terug bij de appie heijn kreeg, klapzoentjes, kusjes op zijn voeten, tegen hem praten en vooral lekker bij je hangen!

Liefs

Ik heb een muziekdoosje van jip en janneke van de hema gekocht wat hij fantastisch vindt! Hij lacht altijd als hij dat hoort. Verder is hij gek op muziek..heb een piano app op mijn gsm wat hij ook leuk vindt ;)

Jari is verder erg zuinig met zijn lachjes ;)

Wat leuk! Herken toch ook wel dingen van anderen. Zal denk ik ook nog wel een verschil zijn met de latere maart baby's, ik merk dat jake de laatste 2 weken echt veel wakkerder is. Die is van 28-2. Komt goed meiden voor degene die het nog niet herkennen!

Nelie...lampen, hier ook! (weet niet of ze stom tegen hem doen, hij is er in elk geval door gefascineerd hahaha) ik ben er van overtuigd dat jake later bij philips gaat werken!

Terug
Bovenaan