Leve het CB...!

Hoera, gister naar het CB geweest! Altijd weer een belevenis (zelfs bij een vierde kindje...) Iris was super gegroeid, ze weegt nu ruim 6 kilo en meet 67 cm.
WV "schrok" vreselijk dat toen ze hoorde dat Iris nog maar 3 flessen krijgt.....hihihihi. Of ik maar even heeeeeeel snel wilde beginnen met fruit en groente!
Ik kon mijn gezicht bijna niet in de plooi houden...moest eigenlijk vreselijk lachen! Zo mag je met 4 maanden zeker nog niet beginnen met bijvoeding, moet je wachten tot 6 maanden en het volgende bezoek moet je met spoed gaan bijvoeden....
Als ik eraan terug denk schiet ik nog in de lach!

Overigens was ze keurig op gewicht en lengte en krijg ik die avondfles er echt niet meer in. Ook v.w.b. de rest van de ontwikkeling zat madam "keurig op lijn"!

Ik ben zeer tevreden over mijn meissie en dat bijvoeden komt wel als ik denk dat ze eraan toe is!

Hey, wat fijn zeg !!!
Het is wel iedere keer iets anders met het CB. Bij de oudste gooiden ze op tafel dat het net die week veranderd was. Eerst was het advies tot 6 mnd te wachten met bijvoeding en dat was net veranderd naar 4 maanden (of andersom, dat weet ik niet meer) Heb het idee dat ze het zelf idd ook niet zo goed weten af en toe. Gewoon lekker naar je kindje kijken en hem of haar volgen, super!
Geniet van dit lekkere gevoel!

groetjes Natasja

Ik heb geen verstand van flesvoeding, maar gaat het niet gewoon om de totale hoeveelheid? Als ze met vier flesjes net zoveel binnenkrijgt als met drie, is er toch niks aan de hand?

Fijn dat Iris het zo goed doet. Toch altijd weer een opluchting!!!

Tja, bij ons op het CB geven ze ook weer andere adviezen... Weet je wat ik denk, dat ze het advies gewoon op het kindje aanpassen. Wij geven Carmen vanaf 3 maanden een papje 's avonds en dat was prima en ze adviseerde met 3,5 maand bijvoeding aan. En dat gaat prima. Vooral de fruithapjes vindt ze heerlijk ;-) haha!!
Carmen drinkt nu nog 4 flessen.
8.00 240cc 12.30 200cc 15.00 200cc en om 18.30 260cc pap!!

Fijn dat het zo goed gaat met haar. Ik ga hier voor een half jaar zonder bijvoeding. Maar geef dan ook bv. Soms is het CB wat kort door de bocht ja... maar daar ben je met nummer 4 (bij ons nummer 3) dan ook wel aan gewend ;)

Terug
Bovenaan