Leven en dood

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

zoals jullie gelezen hebben had ik eergisteren een postitieve test en wou morgen nog een test doen om er zeker van te zijn!
Nu is gisterenavond mijn moeder plotseling overleden op 51 jarige leeftijd! en heb ik het haar nooit kunnen vertellen dat ze weer oma werd en ze was zo gek op haar kleinkinderen!!!
Nu probeer ik me zo rustig mogelijk te houden voor de allerkleinste in mijn buik en hopen dat alles gewoon goed mag blijven gaan!
Voel me zo raar!leven en dood ligt zo dicht bij elkaar!Was zo blij maar dat is nu even ver te zoeken maar ben er zeker van dat dat straks weer terug komt!!
moest dit ff kwijt allemaal!!
liefs Neomi

zo meid wat een verschrikkelijke klap voor je zeg.
gecondoleerd!

heel veel sterkte toegewenst!

liefs leonie

Wat heftig zeg, gecondoleerd.

En wat vreselijk dat je moeder op zo'n jonge leeftijd is overleden, dat lijkt me heel dubbel inderdaad. Je hoopt natuurlijk dat je zwanger bent.. maar nu dit er tussen is gekomen worden je emoties even helemaal omgegooid. Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Liefs mammma

Jeetje Neomi.. wat een dubbel gevoel! Ik dacht vanmorgen nog, ze mag morgen nog een keer testen en wat zou het leuk zijn als maar nu...Heel veel sterkte meid met het verlies. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Dikke knuffel!

Allemachtig wat vreselijk meid! gecondoleerd! Zo jong oh wat erg voor jullie! Ik ben ook mijn moeder verloren toen ik zwanger was van de tweede maar dit slaat wel alles. Ik wens je heel veel sterkte!
Lies

Vreselijk meid, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Schrijf haar een brief met het goede nieuws wat jullie in het vooruit zicht hebben. Ik weet zeker dat ze het zal meekrijgen en dit bij je zal zijn...

Liefs Missykip

gecondoleert, heel veel sterkte bij dit grote verlies. daarbij wil ik je ook een kleine felicitatie geven voor het wonder in je buik.

sterkte hilda

Verschrikkelijk meid, wat erg is dit!! Zo jong nog...Gecondoleerd! Was ze ziek? Hopelijk verloopt je zwangerschap goed en kan je het strakjes een plekje geven... Zorg goed voor jezelf en je kleintje!

Liefs Esje86

Terug
Bovenaan