Leven gevoeld!

Vandaag lekker op de bank even en ik voelde mini!
Net of er iemand een heel klein beetje aan het kietelen is. Ik voelde mijn eerste ook al heel vroeg maar deze nog eens een 1,5 week eerder. Ik ga er weer lekker van genieten.

Ohhh wauwww wat gaaf.. Wat heerlijk om dat te voelen! Jij bent nu 12 weken voorbij toch?

Ik zou niet weten wat ik moet voelen! :) heb net mijn angelsound binnen gekregen. Hopen dat mijn vriend snel thuis komt zodat we samen kunnen luisteren! Voel sinds vandaag wel mn baarmoeder.. Dat vind ik al heel wat!

Lekker genieten!

Wauw supertje, wat heerlijk. Geniet er van!

Ik ben nu 11+3 en ik dacht deze week ook een paar keer wat te voelen. Ik herkende het gevoel van de eerste, maar dacht/denk dat het veel te vroeg is om het te voelen, maar het zou dus kunnen?
Overigens heb ik nog geen echo gehad dus officieel weet ik niet eens of alles goed is (en beeld ik me dus iets in).

Liefs

Wooow dat is echt snel! super joh! ik kan ook niet wachten tot ik een sein krijg! ik vond het van de eerste altijd heeeeerlijk! gewoon even laten weten dat ze er ook was! de eerste voelde ik met 17 weken dus ik denk dat het bij deze ook nog wel even gaat duren!~

geniet ervan!

super is dat he!! ik voel de kleine ook al sinds 12 weken!! en geen gekriebel maar echt schopjes die ik aan de buitenkant ook voel! het is ook niet mijn eerste dus het gaat weer lekker snel. de anderen voelde ik ook al erg vroeg!
het is niet elke dag maar toch met regelmaat! heerlijk!!! lekker genieten....

Terug
Bovenaan