Leven kan zo mooi zijn, maar ook hard

Hallo meiden,

Ik moet even mijn ei kwijt. Ik heb net te horen gehad dat mijn vader prostaatkanker heeft. Volgende week zijn de vervolg onderzoeken. Ik weet dat we gewoon van het goede uit moeten gaan en dat er geen uitzaaiingen zijn etc, maar toch ben ik erg van slag en verdrietig. Ik moest het effe kwijt.........

Hoi Deetje!

Wat een verschrikkelijk nieuws... hopelijk valt het allemaal mee na de onderzoeken.
Mijn opa heeft dit ook gehad en heeft 8 jaar lang met veel medicijnen nog een heel gelukkig leven gehad, hij was al een stuk ouder dan jou vader denk ik, en is uiteindelijk ook aan de ouderdom overleden en 81 geworden, ik mis hem elke dag nog.
Je vader staat dan nog dichter bij je denk ik. Ik wil je heel veel sterkte wensen en positief denken is inderdaad het beste!

Sterkte!

liefs Janne

Hi Deetje,

Wat een ellendig nieuws. Ik weet een beetje hoe je je voelt. Toen ik 20 weken zwanger was van de eerste, kreeg mijn vader longkanker, waaraan hij na 8 maanden overleed.

Het verdriet en de strijd die jullie aangaan, overschaduwen je geluk, maar probeer toch ook te genieten.

Ik hoop voor jullie dat alle uitslagen straks gaan meevallen en je je vader nog heel erg lang bij je mag hebben.

Sterkte.

Gr. Tamara
(februari forum).

hey Deetje,

Dat moet onzettend moeilijk voor je zijn!Heel veel sterkte gewenst, en hopelijk is het niet uitgezaaid en goed te behandelen! Nogmaals heel veel sterkte en veel liefs!!

Deetje,

Heel veel sterkte, zo`n mooie tijd die je nu met de kleine hebt en dan zulk moeilijk nieuws. We duimen allemaal met je mee dat de uitslagen van de onderzoeken toch positief uitvallen.

Weet uit ervaring dat prostaatkanker wel vaak goed te behandelen is, maar weet dat de onzekerheid nu zo ontzettend erg is.

Liewfs Milou

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Als er geen uitzaaiingen zijn, dan is het idd goed te behandelen.
Maar de onzekerheid is zo moeilijk te verdragen. We blijven positief, maar met (en ws ook wel zonder) al die gierende hormonen in mijn lijf is dat best moeilijk. We gaan gewoon maar door en tuurlijk uit ik me. Ik wil ook blijven genieten van ons mooie mannentje en mijn gezinnetje.

liefs

Jee, wat een schok. Maar zonder uitzaaiingen heeft hij een hele goede genezingskans. Toen ik zwanger was van mijn tweede kregen wij precies hetzelfde bericht te horen. Inmiddels gaat het heel erg goed met mijn vader. EN met mijn kinderen ook trouwens.

Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan