leven voelen

Inderdaad, ik zou ook zeggen dat de placenta aan de voorzijde ligt...Bij mij is dat namelijk ook het geval, en ik was ruim 22 weken zwanger voor ik de eerste duidelijke levenstekenen voelde. Maar je dus niet ongerust. Bij mij is ie daarna niet meer gestopt, je kunt er waarschijnlijk nog lang genoeg van genieten.
 
Hoi, ik ben anita en ik ben 20 weken en 5 dagen, en heb ook nog steeds niks gevoeld.Sommigen hebben het over gefladder, zeepbelletjes die knappen, of een vlinder die je voelt. Als het je eerste is kun je het ook pas na 20 weken voelen. Ik zou dus maar gewoon even afwachten. Volgende week ga ik weer naar de vk en dan vraag ik het.
Mensen kunnen je soms onzeker maken, door hun reaktie. In mijn omgeving schrikken mensen dat ik nog niks gevoeld heb, maar ik groei wel, de afgelopen week ben ik weer een halve kilo aangekomen. Dus lijkt mij dat er niks aan de hand is.
Groetjes Anita
 
Omdat het je eerst kind is, is het heel normaal dat je nog geen leven voelt.Of misschien heeft de kleine al wel voelbaar bewogen, maar was je op dat moment druk met iets anders. Ik ben nu 25 weken zwanger, en sinds week 21, 22 voel ik hem heel duidelijk bewegen. Dat is een heerlijk gevoel. Dus binnenkort ga je iets voelen, hoor. Als je je zorgen maakt, vraag je verloskundige dan even om je het hartje te laten horen kloppen, dan ben je weer even gerustgesteld. Succes en geniet ze!
 
ik voel ook nog niets, ben 20 weken en 3 dagen en het is m'n eerste. Bij een echo bleek idd dat de placenta tegen m'n buikwand aanligt, vandaar.

Ik vind het wel jammer dat ik nog niets voel, maar ik heb nog 20 weken te gaan om er van te genieten niet waar?

Keep it cool!
 
bij de eerste komt heel veel pas laat. dus in week 21 of 22 eerste keer wat voelen, en de bevalling laat ook vaak op zich wachten bij de eerste. dus maak je geen zorgen, is doodnormaal.
 
Terug
Bovenaan