leven voelen

A

Anoniem

Guest
vanaf waneer voelde jullie de beeb in de buik
ben nu zwanger van de derde
volgens de dokter moet ik hem of haar al voelen maar ik voel nog niets
maak me wl nu zorgen
as donderdag voor de 20 weken echo ben erg benieuwd

groetjes bianca

Ik voelde mijn beeb vrij vroeg (16w), maar misschie ligt je placenta wel voor; dat werkt dan als een schokbreker.
En hoe was het bij je andere? Misschien voel je jou kindjes gewoon iets later...
Ik zou me nog maar geen zorgen maken, ik neem aan dat je docter wel naar zn hartje heeft geluisterd (en dat dat goed klonk).

Suc6 bij je 20w echo!

Liefs Nika

hoi nika

bij de eerste was het bij 20 weken en bij de 2de had ik indd een voorliggende plasenta
maar ik hoop bij deze niet het is zo'n fijn gevoel
de dokter heeft vorige week geluisterd en er was vol op hard actie
ik geniet nu ook alleen nu nog leven voelen
bedankt voor je reactie

groetjes bianca

hoihoi, ik voelde zowel mijn 1e als nu de 2e zo rond de 21 22 weken, zou je nog geen zorgen maken.
suc6 met je 20 weken echo en geniet ervan.

liefs linda

Hoi!

Ik voelde mijn zoontje zelf al met 17 weken zwangerschap bewegen. Dat voelt dan eerst als soort luchtbelletjes in je buik. Met 20 weken en 1 dag kon je hem ook aan de buitenkant voelen. Als je dan je hand op m'n buik legde, schopte hij vaak. Maar mijn baby was de hele zwangerschap erg goed te voelen. Ik kon zelf voelen hoe hij lag en wanneer hij draaide.
Ik geloof dat het wel bij iedereen verschilt en het is ook een kwestie van herkennen

Groetjes,
Noa (m.v. Quintijn, 27-7-07)

P.s. Een vriendin van mij voelde haar kindje pas met 25 weken. Misschien is ie wat rustiger of inderdaad die placenta. Maak je vooral niet teveel zorgen. Misschien is je kindje ook wel gewoon een slaapkop!

Begin de 20e week aan de binnenkant en met 21 weken en 3 dagen aan de buitenkant dus dat zal nu wel snel zijn :)

Liefs Esther
(38+1)

hoi hoi,

ik voelde hem al heel goed met 17 weken.
dit was erg vroeg.
mijn placenta ligt tegen mijn rug aan, dus dan schijn je het wel eerder te voelen.
het komt vanzelf.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan