Leven voelen

Gisteravond dacht ik toch echt iets te voelen!! Ik ben bijna 17 weken zwanger van de eerste en volgens mij kan het nog helemaal niet.
Toch was het een soort kriebel.
Woensdag moet ik weer op controle bij de vk en dan zal ik het toch eens vragen! Ook hebben we vrijdag weer een echo!! Dus dit is een leuke babyweek voor ons!!

Hoe is het bij jullie? Voelen jullie al iets, wanneer moeten jullie weer op controle en wanneer weer een echo?

Liefs Sonja

Ik voel ook wel wat. Niet heel vaak, maar vanaf de 15e week ongeveer. Maar dit is mijn derde, dus vandaar.

Leuk he, dat gekriebel.

Heel veel plezier met de echo

He Sonja,

Wij zijn even ver geloof ik, morgen 17 weken, maar ik denk ook steeds wat te voelen, maar bij mij is het de 2de dus weet wel beetje hoe het voelt zeg maar....maar kan heel goed dat je het nu gaat voelen hoor!! Volgens mijn gyn kon het niet, omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, maar toch denk ik het te voelen.....

Is soort gevlinder en zacht gekriebel in je buik, heel apart!
17 nov 20 weken echo en dan 3 december weer op controle, dus duurt nog even!

Geniet ervan.
Alvast veel plezier met de echo!
gr Rieke

Ik ben 15 weken en vorige week had ik voor het eerst van hee dit voelt bekend, verloskundige gaf aan dat het kan ivm 2e zwangerschap. Bij de eerste voelde ik het pas met 25 weken, toen lag de placenta ook voor.
Wel erg leuk he?

Bij mijn eerste voelde ik het bij 18 weken en bij de 2e bij 17 weken. Dus het kan heel goed. Zeker als je placenta aan de achterkant ligt. Dat ligt hij nu ook weer dus ik ben benieuwd wanneer ik het nu voel. Ben nu bijna 14 weken.

Ik ben ruim 15 weken, ik voel het af en toe ookal. Tis wel mijn eerste kindje, maar ik denk toch dat het gekriebel enzo die kleine is. T zal wel net zo'n druktemaker zijn als ik :)

He Meiden.
Ik geloof dat ik gisteren ook voor het eerst mijn kindje voelde :). Het was een soort plop en het kietelde. Voelde heel fijn en grappig.
25 november hebben we afspraak bij vk en zelfde dag 20wk echo.
Ik vind het allemaal zo spannend!
Willen jullie weten wat het gaat worden?
Wij wel.

Terug
Bovenaan