levend wezentje in je buik?

Hoi,
Ik Zit nu achter mijn bureau en realiseer me opeens dat er volgens de echo en vk een levend wezentje in mijn buik Zit. 6 cm lang.beweegt al en kan al duimen. Ik voel er helemaal niets van. Nada. Ik voel ook geen bal in m n buik ofzo. Niets. Allemaal zo onwerkelijk dat ik me er eigenlijk niets bij kan voorstellen. Ervaren jullie dat ook zo? Als zo onwerkelijk? Voelen jullie iets in je buik zitten? N baarmoeder of zo? Behalve Alle zwangerschapskwalen merk ik t niet. Ik vraag me trouwens af of dieren zoals honden of katten nu ook last hebben van misselijkheid of zo. Ik heb nog nooit n kat gezien die s ochtends dacht nu even geen whiskas of n hond die kotsend tegen de lantarenpaal leunde......... Weet iemand dat?

Haha... Heerlijk zo lekker weg dwalen... Mn buik is iets opgezet maar verder voel ik bijna nix, af en toe wat steekjes... Ja en dat over honden en katten...? Geen idee, ben er allergisch voor dus ik heb er nooit mee te maken....

Maar da gekke gevoel van n mensje in je buik heb ik ook... Heel raar maar erg bijzonder ook...

Liefs kim

haha wat omschrijf je dat grappig.

wij hebben thuis 2 rottweilers nou ik kan je vertellen die hebben ook wel eens dagen dat ze niet lekker zijn, niet willen eten en de boel onderspugen en (sorry) poepen.. alleen dan niet leunend tegen een lantaarnpaal;) haha

Liefs Renate (vanaf het zwanger worden forum)

ik heb dat ook hoor we hebben het gister weer mogen bewonderen en nu kijk ik steeds naar de echo foto's om mezelf er aan te herrinneren dat het er toch echt is . maar binnen kort kunnen we ze allemaal waarschijnlijk voelen ! dat lijkt me echt super , jullie ook ???

of honden ook misselijk zijn weet ik echt niet wij hebben wel een hond en die is wel beschermender geworden sinds ik zwanger ben en ligt graag tegen mijn buik aan te slapen.

Hahaha, ik lig helemaal dubbel van je berichtje!! hahahaha,
Natuurlijk zijn mijn katten wel eens misselijk en spugen ze ook, maar ik weet niet of ze dit ook doen als ze zwanger zijn. De katten liggen zo snel ze kunnen op schoot, terwijl ze hiervoor nog nooit op schoot hadden gelegen. Zij merken het dus wel! i

* verder *
Ik nog niet.... Ik voel wel iets waarvan ik dacht dat het mijn baarmoeder was. Ik was net bij de VK en zij ging het hartje laten horen. Wat ik voelde was precies mijn baarmoeder. Ik voel het vooral als ik 's avonds lig, en het zit heel laag. Verder ben ik veel misselijk, maar ik moet ook steeds naar echo foto's kijken om mezelf te vertellen dat ik zwanger ben. Jeeeh!!!

Het blijft gewoon heel onwerkelijk tot je kindje gaat voelen...Heel stom, je weet dat die kwaaltjes in verbinding staan met het leventje dat groeit in je buik, maar toch geloof je dat niet helemaal.
Soms zou een kijkluikje heel handig zijn!

Hier ook te merken aan de hond als ze pups gaat krijgen hoor! Eet ze sochtends dr brokjes niet op :)

oja, vond trouwens dat zodra je het aan mensen gaat vertellen allemaal wel echter wordt...of hebben jullie dat al gedaan?

Terug
Bovenaan