<p>hey lieve moeders hoop dat alles goed gaat met jullie</p><p>ik tel er straks 3 maandjes dat mijn zoon levenloos werd geboren.</p><p>ik dacht altijd dat verwerken mij niet zoveel energie zou kosten maar jeetje het is zo moeilijk.ik zit dagen uren weken te tellen dat ie er niet meer is .ik lig in de nacht ook gewoon wakker gewoon geen slaap.zoveel dt er nog in mijn koppie zit .mijn eigen arts spelen en kijken waar het mis ging .mij vaker afvragen waar is mijn zoontje nu wat is ie aan het doen ?kan ie zijn mama ook zien en horen .soms heb ik ook wel het gevoel dat mensen die nooit een kindje verloren hebben makelijk te praten hebben over verdriet en verwerken .de klok kan ik niet terug draaien .als dat kon gaf ik me zoon wel de voorkeur te leven hij is niet mijn eerste kind maar ik mis hem elke dag .en om weer zwanger te raken soms is het een ja soms nee.mijn vraag nu is het werkelijk zo wanneer je kindje krijgt in de 40 dat ie fout afloopt ?zijn er hier mamas die na de 40 ook kindje kregen ?ik ben een mama van 43</p><p>liefs</p>