levenloos

<p>hey lieve moeders hoop dat alles goed gaat met jullie</p><p>ik tel er straks 3 maandjes dat mijn zoon levenloos werd geboren.</p><p>ik dacht altijd dat verwerken mij niet zoveel energie zou kosten maar jeetje het is zo moeilijk.ik zit dagen uren weken te tellen dat ie er niet meer is .ik lig in de nacht ook gewoon wakker gewoon geen slaap.zoveel dt er nog in mijn koppie zit .mijn eigen arts spelen en kijken waar het mis ging .mij vaker afvragen waar is mijn zoontje nu wat is ie aan het doen ?kan ie zijn mama ook zien en horen .soms heb ik ook wel het gevoel dat mensen die nooit een kindje verloren hebben makelijk te praten hebben over verdriet en verwerken .de klok kan ik niet terug draaien .als dat kon gaf ik me zoon wel de voorkeur te leven hij is niet mijn eerste kind maar ik mis hem elke dag .en om weer zwanger te raken soms is het een ja soms nee.mijn vraag nu is het werkelijk zo wanneer je kindje krijgt in de 40 dat ie fout afloopt ?zijn er hier mamas die na de 40 ook kindje kregen ?ik ben  een mama van 43</p><p>liefs</p>

Hallo, heel veel sterkte en moed wens ik jullie want het is een zware tijd hoor! Geloof me! Ik ben nu bijna 43 en bijna 5 jaar geleden een dochter verloren ook levensloos in mijn buik.En normaal moeten bevallen ook geen oorzaak gevonden...dus tot nu weten wij nog steeds niet wat er is fout gegaan. Ondertussen is mijn zoontje al bijna 4 jaar ,dus ja het kan perfect als je 40 of 40+ bent! Maar bij mij heeft het lang geduurd om dit een plaats te kunnen geven.. ik worstel er nog elke dag mee! Maar het is aan jullie om te voelen wanneer de tijd er is dat je zegt we gaan er weer voor of nee we stoppen! Dat kunnen alleen jullie uitmaken. Wij hadden het jaar nadien er al opnieuw voor gekozen om nog eens te proberen en is perfect gelukt! Momenteel heb ik weer een sterke drang naar nog een ukje..maar twijfel nog! Sterkte hoor! Als je wil praten ik ben er voor jullie,! Gr

hey Chena bedank voor jou reactie,
wat erg dat jij ook kindje kwijt bent .kreeg jij na overlijden wel hulp aangeboden ?ik bedoel dan arts of ander hulp?ik nu nog geestelijke verzorger die komt .wel of niet weer proberen chena ik hoorde bijna mijn gehele zwanger dingens over mijn leeftijd.baalde er behoorlijk soms van .ik begon mij zelf dan ook af te vragen krijgen alle moeders dan een levenloos kindje na de 40?dat heeft mij beetje ook angst in gejaagd.ik ben heeeeeel bang om mss weer te proberen en zelfde mij weer over komt .vraagje chena hoelang heeft het ook geduurd voordat jij afstand deed bijvoorbeeld van haar kleertjes enz.ik heb al zijn kleertjes nog liggen.en bezoek jij grafje van jou prinsesje nog regelmatig?

Terug
Bovenaan