Levensstijl aanpassen?!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Wie van jullie past zijn/haar leven nu al aan op een eventuele zwangerschap???

Wij zelf zijn thuis oplettend met rauw vlees en vis, extra groenten en fruit...Vitamines en mineralen. Wij roken en drinken allebei niet en ons beroep is in de sport. Daar hoeven we dus niet op te letten....Natuurlijk slikken we ook al (lang) foliumzuur.

Ik was benieuwd hoe sommigen van jullie dat hier doen....

Liefs Rijn

Hallo,

Ja ik houd er ook rekening mee. Wij roken allebei niet, ik eet geen rauw vlees en ik drink alleen als ik ongesteld ben geworden  Manlief drinkt gewoon een biertje, moet kunnen denk ik. Het is niet zo dat hij van mij geen biertje meer mag pakken.

Lotje

Hallo Rijn,

Ik pas mijn levensstijl ook wel aan ik drink niet alleen als ik weer ongesteld ben geworden wil ik wel eens een wijntje pakken maar op het moment dat ik denk dat ik op de helft van mijn cyclus zit drink ik helemaal niet meer. Ik drink ook maar 1 borreltje hoor. Verder probeer ik er wel rekening mee te houden maar niet zo dat het mij helemaal gaat beheersen anders dan ben ik bang dat het alleen maar frustrerend is als het telkens niet zo is. Ik heb morgen mijn NOD dus is best wel spannend dit is mijn tweede lange cyclus dus ga ook niet direct testen. Ik heb totaal geen kwaaltjes op een mogelijke zwangerschap tot nu toe maar volgens mijn schoonzusje komt dat ook ongeveer pas bij de 6 a 8 ste week. Ik ben erg benieuwd zou wel mooi zijn.

Groetjes Russell

Hoi,hoi ik drink ook alleen als ik ongesteld geworden ben en dan dat weekend, daarna niet meer. verder rookte ik al niet en rauw vlees eet ik ook niet. Ben nu ongesteld dus kan met kerst wel aan de wijn zonder dat ik allerlei smoesjes moet verzinnen. Dat vind ik wel lastig hoor, ga nog bijna ieder weekend op stap en soms drink ik dan niet maar de roddels waren er meteen. Groetjes Herma

Terug
Bovenaan