levensvatbaar

hallo

Ik ben bijna 21 weken zwanger, zondagnacht had ik al voorweeen en moest naar het ziekenhuis, gelukkig geen ontsluiting en na medicatie mocht ik gaan.Ben heel bang dat het alsnog begint.Vanaf wanneer heeft je kind kans te overleven?
 
Als ik het goed heb is je kindje met 28 weken levensvatbaar, al heb ik geloof ik wel eens gehoord dat kindjes van 26 weken het ook gered hebben, anders kijk je even op google daar kun je er vast wel wat over vinden, gewoon even zoeken met de term: wanneer is kindje levensvatbaar of zoiets en dan krijg je wel van allerlei sites binnen waarover er wat op staat.
Wanneer ben jij dan trouwens uitgeteld?, ik ben nu 20 weken en 1 dag zwanger en ben op 20 april uitgerekend van ons 3e kindje.
Ik hoop dat je er wat over kan vinden, ik zal ook nog ff voor je kijken.
Veel sterkte!
 
vanaf 28 weken is het officieel levensvatbaar maar moet natuurlijk nog wel in de couveuse blijven. Je kindej eheeft ook wel overlevingskans als het 26 weken is maar het wordt wel heel moeilijk dan, succes
 
Jeetje meid, dat is spannend. In Leiden zijn ze in het ziekenhuis zover dat ze vanaf 24 weken al een aantal kindjes in leven kunnen houden. In andere ziekenhuizen voor zover ik weet is dat met 26 weken. Ik hoop voor je dat je nog een aantal weken te gaan hebt. Heel veel sterkte.
 
Terug
Bovenaan