leverworst

fde meningen over leverworst zijn erg verschillend ik hoop hier niet
er zit toch teveel vitamine a in en dat is toch slecht als je dat te veel binnen krijgt?
 
als je zwanger bent word idd geadviseerd rustig aan te doen met leverproducten. Ik geloof dat de hoeveelheid van 1 broodbeleg zo ongeveer het max. is. (inderdaad vanwege teveel vit. a)
 
hoi hoi,

inderdaad teveel is niet goed. maar het kan zeker geen kwaad om 1 broodje ermee te besmeren maar gebruik niet meer. mijn vk vertelde mij dat ik het zeer zeker niet moet laten staan vit A is goed maar niet teveel beperk het tot 1 broodje per dag dan is er niks aan de hand
 
Tegen mij wordt ook gezegd dat ik broodbeleg geen kwaad kan, maar mijn broodbeleg is meestal behoorlijk dik. Daarom neem ik het maar helemaal niet meer, moet te doen zijn voor die paar maanden.

Als je borstvoeding gaat geven mag je denk ik ook nog geen leverworst?

Liefs
Lot
 
hoi allemaal!
het klopt dat te veel van vit.A niet goed is. ik neem wel eens een boterham met pate hoor...lekker.
maar niet meer als 1 per dag dus.

LOT: ff reageren op je borstvoeding vraagje; ik denk persoonlijk dat het met borstvoeding geen kwaad kan, omdat het om het ONgeboren kind gaat...om de ontwikkeling wat betreft een hazenlipje en openruggetje enz. dus ik denk dat het met borstvoeding geen kwaad kan. maar vraag voor de zekerheid maar ff na aan je vk.

liefs van sandy
 
Neem lekkere vegatarische pate van de albert heijn. Het zit geoon in een worstje en de smaak is hetzelfde. het ligt bij de vleeswaren en tuinkruiden vindt ik persoonlijk het lekkerst! dan heb je dat probleem niet,

Eet smakelijk
 
Terug
Bovenaan