Levi gevallen

A

Anoniem

Guest
Het kon natuurlijk niet uitblijven met onze kleine klauterkabouter maar Levi is vanavond in bad uitgegleden en natuurlijk met zijn wenkbrauw (iets eronder) precies op de badrand terecht gekomen. Er zat een flinke jaap en natuurlijkoveral bloed.
Was ik net thuis van werk kon ik meteen weer terug om zijn wenkbrauw te laten plakken. Zal er morgenochtend wel lekker uitzien wnat er zat al een hele bal op zijn oogje.

Hij was hardstikke stoer met het plakken want zijn oogje moets dichtegehouden worden en met zijn 2en hebbenze het wondje dichtgedrukt en geplakt. Hij vond alles prima en lag lekker te relaxen dus we waren gelukkig zo weer thuis.

Papa minder relaxed want die zat met levi en noa in bad en voelde zich zo schuldig.

groetjes chimene

ahhhh dat is schrikken ja.
maar het iswel een flinke vent.

snap dat je man zich erg schuldig voelt maar kindjes zijn zo vlug.
schrik maar niet morgen ochtend zal een mooi kleurtje hebben
groetjes Arjanne

jee dat zal schrikken zijn geweest. Maar wat is hij stoer geweest zeg, gewoon blijven liggen terwijl 2 mensen zo met je bezig zijn, stoer hoor!
En inderdaad kan zoiets heel snel gebeuren en heeft je man niets om zich te verwijten. Zeker in bad glijden ze makkelijk uit en vallen snel. Heel vervelend, maar gelukkig niets ergs.

Ik ben wel benieuwd naar hoe Levi er morgen uit ziet hihi zal wel geen fraai gezicht zijn...sterkte alvast

Tamar

Hoi Chimene,

wat een flinke vent heb jij.
al blijft het natuurlijk voor jullie wel schrikken als zoiets gebeurt.

Zou Levi hier iets van geleerd hebben?

gr Saskia

agossie. Tja, je weet DAT het een keer gaat gebeuren, alleen niet WANNEER.

Gelukkig heeft ie zich kranig gedragen. Hij zal er wel mooi uitzien nu!!

Oh jeetje wat erg zeg.. ik moet zeggen dat ik daar ook altijd bang voor ben, nu ze zo beweeglijk zijn en geen gevaar zien..

Dikke knuffel aan je stoere ventje!!!

gr. Ilone

ah gossie, dat is schrikken!

Birgit is ook al eens op de badrand geknalt met r hoofd, maar toen had ze "alleen" een bloedneus..   Wat naar he, als zoiets gebeurd!

Zeker schrikken zeg! en papa moet zich niet schuldig voelen, het gebeurt voor je er erg in hebt. Zeker met een klimmertje!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan