Levi heeft weer een blauw oog

A

Anoniem

Guest
Gelukkig zijn we al een tijdje niet bij het cb geweest anders kregen we vast een antekeing wegens kindermishandeling.
Levi heeft zo'n last van zijn oren dat hij een beetje last van zijn evenwicht heeft, hij kan echt gewoon zo omvallen.Nou was hij een tijdje geleden al in bad gevallen en was zijn wenkbrauw geplakt. Gisteren viel hij weer precies op hetzelfde plekje waardoor het wondje weer iets is open gegaan en hij een mooi blauw oog heeft. Afgelopen vrijdag was hij al vande bank gekukeld en had hij echt een ei op zijn voorhoofd wat nu een mooie gele vlek nog is. Zoals je ziet... hij ziet er lekker uit.

Gelukkig vindt hij het zelf erg grappig

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Dat is ook wat met je knul, de ene kleur na de andere verschijnt op zijn gezicht, hihi.
Maar nu even serieus, wat vervelend dat hij dit er ook nog bij heeft gekregen. Gelukkig kan hij er zelf wel om lachen, wat een mooie foto's, zeker ook voor later.
Pas goed op hem en genieten van vanavond.

Groetjes,
Shivana

Hoi Chimene,

Wat vervelend dat hij zo vaak valt.... Feline heeft het wel eens als ze moe is, dan kukelt ze wat vaker.

groetjes Mariska

ps en dat van mishandeling zou ik me niet druk om maken, Feline heeft ook vaak blauwe plekken hoor!

Hahahaha ik moet er toch wel een beetje om lachen hoor.
Wat een pech heeft je ventje zeg!

Nou hopen dat ie weer snel opgeknapt is van die blauwe plekken allemaal!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Chimene,

Wat een brokkenpiloot, dat knulletje van jou!
Sven kan er de laatste tijd ook wat van. Die was laatst met zijn wang tegen de rand van de salontafel gevallen. Wij dachten dat het wel mee viel maar zelfs op je wang kun je blauwe plekken krijgen weten wij nu! Was die plek bijna weg, gooit ie vandaag de keukenla er tegenaan! Dus even afwachten of dat weer een nieuwe plek gaat worden!

Groetjes,
Maike

Ooh...zo sneu! Ik herken het wel hoor. Wij hebben 3 jongens (lees: 3 banjers) en die halen ook allerlei stunts uit..als je die scheenbenen eens ziet!
dan weer een bult, dan een flinke schram, daar gehecht, daar geplakt...oOOOoooh...en ik denk elke keer ook: wat zouden ze op school wel niet denken?
hahaha...

toch ook wel grappig. op dat moment niet...wij hadden een keer geen tand-door-de-lip, maar een hele tafel! getver..als ik er weer aan denk, draait mijn maag weer om.

succes met je brokkenpiloot

Wat een soepkip zeg! moet wel een beetje lachen als ik zijn koppie zo zie, maar wel heel sneu natuurlijk!
Wat gaat de tijd ons nog brengen met onze kleine brokkenpilootjes? Maar niet teveel over nadenken.......

x Miranda

Haha, hij staat er weer mooi op....

Wel zielig hoor. Hopelijk heeft hij er geen last van....

Terug
Bovenaan