lezen en schrijven...

A

Anoniem

Guest
hihihi, ik lees eigenlijk elke dag mee en ben net zo verslaafd als jullie allemaal. Heb ook naar Talpa gekeken en geroepen: jaaaah daar staan ze en toen sneu gekeken dat ik niet meer te zien kreeg.

las net Phira's (Nelleke) reactie, leuk dat je weer schrijft, toen viel het mezelf pas op dat ik tegenwoordig lekker meelees maar heel weinig schrijft... erg he?! maar ik geniet wel mee hoor!!

Ben vandaag aan het werk (nu even pauze) en mijn meis zit in de creche, het gaat supervoorspoedig. Ze eet, drinkt, poept, plast, rolt, gaat staan, babbelt.... bij ons laatst bezoek aan het cb werd er gezegd: zo nu gaan we eerst jouw vragen beantwoorden......euh, had ik die dan??? eigenlijk worden de meeste vragen hier op het forum wel al beantwoord en de rest is niet zo spannend. ze is 7,5 maand 71 cm en bijna 10 kg..... eigenlijk gaat het gewoon super. En verder is het een baby die babydingen doet.

Heb net even 4 pakken pampers gekocht (daar zit me toch veel verschil in, d8 dat ik 4 pakken maat 4 had, maar nu heb ik ook 2 pakken 4 plus?????) bij het kruidvat, want daar waren ze nu in de aanbieding. Wat een geld en wat gaat dat er snel door.

Rêve drinkt nog heerlijk bij mij aan de borst, dus dat geld houden we lekker in de portemonee.

zo, dit was weer even een update vanaf deze kant.

dikke knufff voor allen en een kus voor de kidz

groetjes

mama van Rêve (ook een bekend fotomodel die anoniem wil blijven hahahah)

Hoi,

Wat leuk om te horen dat alles zo goed gaat met je kindje. Mijn meisie is ook 10 kilo en 71 cm en wordt over 4 dagen 8 maanden. Ik vind dat altijd zo grappig als ze zo op elkaar lijken qwa lengte en gewicht.

Groetjes nancy

Terug
Bovenaan