lezen jullie mannen ook mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben   nina 29 jaar en samen met mijn hard bezig ons kinderwensje te vervullen. Helaas lukt het nog niet.

Ik was gisteren even benieuwd naar jullie mannen, Mijn man heeft dit forum voor mij opgezocht en leest af en toe ook mee met mij. Herkent veel kwaaltjes en ook de teleurstellingen. Ik was even benieuwd of jullie mannen dat ook doen. Nonchalant zijn en toch stiekem wel meeleven. Tellen wanneer je moet gaan klussen, uitrekenen wanneer je dan uitgeteld bent (als het deze keer dan ook lukt).

Ikzelf ben na het stoppen met de pil, na 25 dagen ongi geworden, daarna weer drie keer na 25/26 dagen. Toen versprong het naar 28 dagen (dacht toen eerst zwanger te zijn, wat een teleurstelling) enben nu alweer drie keer na 28 dagen ongi geworden. Je zou toch zeggen dat het dan makkelijk gericht klussen is. Deze week is weer spannend. Vandaag zou ik ongi moeten worden. Meestaal heb ik de dag ervoor dan een beetje bruinig slijm (blegh, vies praat), maar tot nog toe niet.

Na al die negatieve testen die we bij jullie lezen, zijn we van plan om pas volgende week te gaan testen. Denk ook dat het dit keer weer niet gelukt is.

Gelukkig leeft mijn man heel erg mee en krijg ik veel lieve knuffels

gr. nina

Hi Nina,

Mijn vriend leest ook wel wat mee op de achtergrond. Soms lees ik dingen hardop en dan geeft hij reactie of vraag 'hoe zit dit dan, hoe zit dat dan?'. Hij zit zelf op een forum over horloges, dus hij weet wat het is om de hele tijd als een gestoorde een forum bij te lezen ;)

Lfs,
Nicky

Heee Nina,

Mijn liefie kijkt niet mee hoor. Hij vind het wel fijn dat ik hier mijn hart kan luchten, zodat ik niet alles met mn vriendin en moesie bespreek. Hij houdt het graag nog ffies geheim als het zover is.
Verder is/doet hij heel nuchter met een instelling: Als het zover is, dan is het zover.
Best balen, maar soms zet me dat wel weer met beide benen op de grond en dat heb ik wel nodig haha.

Liefs Reneke

ha

nou mijn mannetje weet niets van dit forum, ik vind het fijn om mijn 'probleempjes' te bespreken, hij voelt of denkt soms toch anders, en dat is geen probleem, maar daarom is dit gewoon mijn ding.

succes

groeten

Terug
Bovenaan