Hoi lieve meiden,
Hier ff een berichtje van moi,,weinig te melden eigenlijk, maar wilde weer eens wat van me laten lezen en vragen hoe het met jullie gaat?
Janna Nienke, ben je al een beetje over de teleurstelling heen? Het blijft moeilijk he!! Maar het virus is weer in gang gezet,,,dus wie weet zijn wij vatbaar!! Ik hoop het zoooo!!
El en Kiki met jullie ook alles goed?? Nog veel last van kwaaltjes of valt er mee te leven?
Ik zit alweer op cd 12, dus er zit alweer schot in...temp nog laag, druk aan de klus!!
Op mijn werk weten nu een aantal meiden dat wij bezig zijn voor een kindje! Soms vraagt iemand van willen jullie al kinderen en dan vertel ik het gewoon..ik vind het wel fijn om er over te praten en krijg leuke reacties!! Het zijn niet van die meiden die iedere week gaan vragen ennn??? Ik werk natuurlijk in de kinderopvang en het gaat natuurlijk de hele dag over kinderen,,,,,en ook zien zij hoe gek ik op kinderen ben....30 jaar....goede relatie tel het bij elkaar op en dan ga je het toch afvragen! Er is ook een collega die heeft al een dochtertje, maar is al heel lang bezig voor een 2e en zit ook aan de hormonen...ik zei vanmiddag na het eten dat ik zo'n dikke pens kreeg toen zei zij nou dan moet je mij zien ik zit aan de hormonen en puil helemaal uit mijn broek....dan kan ik je een hand geven floepte eruit...oeps!! Ik kan soms ook niet mijn mond houden....dus wij hebben er even over gepraat en zij vond het fijn om er eens met iemand over te praten die er ook midden in zat!! Dus nu is het eigenlijk geen geheim meer...en weet je ik kan er helemaal niet mee zitten!! vind het wel fijn om er zo nu en dan over te praten en als het wel nog lang duurt en ik moet vaker naar de gyn, hoef ik ook niks te verzinnen...alleen de mensen op kantoor weten nog van niks!!!!
Nou, het is toch weer een heel verhaal geworden, ik dacht dat ik niks te melden had ha, ha!!!
Liefs moi xxxx