LH piek op dag 29

Hoi!

Ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus. Een beetje lang, maar omdat ik eind maart gestopt ben met de nuvaring zou het daar aan kunnen liggen. Overigens waren mijn vorige cycli netjes 26-28 dagen.

Nu heb ik gistermiddag een knallende piek gehad met ovulatietest. En tegen middernacht zelfs nog donkerder dan het controlestreepje. Vanmorgen was ie nogsteeds positief maar iets afgezwakt. En nu net ook weer wat lichter.

Heb ik dan nu ook een eisprong als er een piek is? Ik heb verder geen problemen om zwanger te worden. Afgelopen 4 dagen en vandaag ook zwangerschapstest gedaan omdat ik al op dag 30 zit nu, maar die zijn negatief.

Ik wordt hier toch een beetje nerveus van omdat dit helemaal niet het moment in de cyclus is voor een piek..
 
Als je nu je piek meet hebt je nu je eisprong .
Wil niet zeggen dat als je vorige cyclussen 26 of
28 dagen waren dat dit keer weer zo is.
Hoezo is dit niet het moment voor een piek? Ik had regelmatig zo laat pas mijn eisprong.  Ik denk dat je cyclus ook vqn een nuvaring nog even tijd nodig heeft om op gang te komen .?
Ik zou uitgaan van deze ovulatie testen en het deze dagen gezellig maken. En over 14 dagen eens testen ?
 
 
[quote quote=10616176]
Als je nu je piek meet hebt je nu je eisprong .
Wil niet zeggen dat als je vorige cyclussen 26 of
28 dagen waren dat dit keer weer zo is.
Hoezo is dit niet het moment voor een piek? Ik had regelmatig zo laat pas mijn eisprong. Ik denk dat je cyclus ook vqn een nuvaring nog even tijd nodig heeft om op gang te komen .?
Ik zou uitgaan van deze ovulatie testen en het deze dagen gezellig maken. En over 14 dagen eens testen ?
 
[/quote]
Dankjewel voor je reactie! Heb er nog niet zoveel verstand van van al die testen. En dat je op internet leest dat je eisprong toch echt rond dag 14 moet zitten. Met hooguit een week verschil. En dat een cyclus van 36 dagen echt wel de Max is. ?
 
Ik heb de Nuvaring ook maar 2 maanden gebruikt. In januari ben ik bevallen van een tweeling en heb m'n meisjes verloren.?❤️ Dus ik ben wat sneller van de rel denk ik?
 
Terug
Bovenaan