LH piek

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo,</p><p>ik had een vraag;</p><p>mijn man en ik hebben gister sex gehad.</p><p>nu had ik vandaag mijn LH piek.(gemeten met test) </p><p>kan het van deze ene keer raak zijn?</p>

Ja, dat kan. LH piek betekent binnen 24 uur springt je ei(volgens mij) en zaad van je man blijft een paar dagen goed.. ? Voor de zekerheid zou ik het morgen nogmaals doen?

Dat kan inderdaad. Na een LH piek is de eisprong vaak binnen 24-36 uur. Zaad van een man blijft paar dagen in leven. 

Klopt, LH piek wijst erop dat de eisprong er nog aankomt en niet dat hij op dat moment al is. En zaad van 

Klopt, LH piek wijst erop dat de eisprong er nog aankomt en niet dat hij op dat moment al is. En zaad van een man kan inderdaad meerdere dagen overleven. ?

Klopt, LH piek wijst erop dat de eisprong er nog aankomt en niet dat hij op dat moment al is. En zaad van een man kan inderdaad meerdere dagen overleven. ?
Check en volg ook eens Linda Reinhardt voor tips van een expert! https://instagram.com/lindareinhardt.nl?igshid=1sag2837c3hep

Terug
Bovenaan