Liam geboren

Hoi meiden,

Op 10aug is onze zoon Liam geboren. Hij woog toen 3260gram. We genieten enorm van hem en hij groeit al goed, krijgt steeds meer spek op zijn wangetjes. Met mij gaat het ook steeds beter. Heb door een placentarest ruim 2liter bloed verloren, dus was flink verzwakt. Het vervelende is dat het s nachts was en het ok team bezig was met een keizersnede. Hierdoor moest ik 3uur wachten voor ik geholpen werd. Als het allemaal wat sneller was gegaan was het nooit zo gelopen. Ik heb het hier best moeilijk mee, het ziekenhuis lijkt een veilige plek..
Ik heb wel een bloedtransfusie gehad maar merk toch dat mijn conditie helemaal weg is. Dit is vooral lastig omdat we ook een zoon van 2 hebben. Gelukkig helpen mijn ouders me enorm.

Liefs Juul
 
Hoi Juul.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Liam! (Leuke naam).
Ik kom even spieken van het december forum.
Wat naar dat je zo'n bevalling hebt gehad. Ik weet precies hoe je je voelt. Door een niet samentrekkende baarmoeder heb ik 3,5 liter bloed verloren en 4 bloedtransfusies gehad. (Helaas werken die niet voor je energielevel. (Hou er ook rekening mee dat het bloed dat je met de transfusie hebt gehad weer langzaam afgebroken wordt door je eigen lichaam).

Geniet vooral heel erg van je gezin! Je conditie komt vanzelf weer terug, denk alleen goed aan jezelf.

Groetjes Redaro.
 
Gefeliciteerd met je zoontje!! Wat naar dat het zo gelopen is, je denkt idd veilig te bevallen in het ziekenhuis... Hopelijk voel je je snel de oude. Lekker genieten van Liam! (erg leuke naam trouwens!)
 
Gefeliciteeeerd! Leuke naam...onze zoon van 16 maand heet ook zo! Hier hetzelfde bevallingsverhaal! Heb je ijzertabletten gekregen? Ik gebruik zelf floradix...gewoon bij drogist te koop! Ik knap er goed van op! Beterschap en geniet wel van je kraamtijd meid!
 
Terug
Bovenaan