A
Anoniem
Guest
<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hoi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Eind december heb ik een miskraam gehad. Gelukkig was mijn cyclus redelijk snel weer normaal. Afgelopen donderdag moest ik ongesteld worden, maar dat werd helaas een dag eerder al. Ik heb twee dagen enorm gebloed en daarna was het klaar. Wel heb ik nu sinds die twee dagen last van mijn darmen, onderrugpijn wat wat ook een beetje doorstraalt naar mijn bovenbenen en een borrelend gevoel in mijn buik. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Gisteravond ná mijn werk een CB digitale test gedaan en die gaf aan “niet zwanger”. Als jullie bovenstaande zo lezen… wat denken julie dan? Zou dat bloeden van twee dagen toch weer een miskraam zijn denken jullie?</p>