Lichaam in de war?

<p>hallo , <br /><br />ik heb op 18 november ( met medicatie ) een miskraam gehad , 1 november schoon verklaard en ze gaf aan dat ik vanaf dan 4 tot 6 weken mijn menstruatie kan verwachten . <br /><br /></p><p>vorige week donderdag een ovu test gedaan ( en die knalde ) de zondag erna wat bloedverlies heel licht en alleen in ochtend urine . Dan de ene dag wel weer en dan andere dag niet . Dit kan nog niet mijn menstruatie zijn want dit zou erg heftig moeten zijn gaf ze aan . Ook bloed ik alleen in de ochtend ( en dan niet eens heftig ) </p><p>Heeft iemand dit ook meegemaakt dat daarna de menstruatie toch doorkwam ? <br /><br /></p><p>veel  liefs </p>
 
Klinkt herkenbaar voor mij, helaas... Bij mij begon dit na mijn curettage van een mola zwangerschap. Bloedverlies begon altijd een paar dagen na mijn ovulatie tot aan mijn menstruatie. Soms was het zoveel dat ik twijfelde of het mijn menstruatie was, maar bij mijn werkelijke menstruatie kwam er écht bloed, dus wist het altijd te onderscheiden. Bij mij werd het elke maand erger. Oorzaak: hormonen door de war na mola zwangerschap/curettage. Uiteindelijk heb ik een hormoonkuur via de gynaecoloog gekregen om het bloeden tegen te gaan. Na een paar maanden begint dit eindelijk te werken... Bij jou is het de eerste maand en als ik het zo lees weinig bloed. Ik zou het even aankijken en als dit blijft/erger wordt, contact opnemen met de huisarts/gynaecoloog. 
 
Terug
Bovenaan